Lars73 Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Mener jeg har hørt at det skal gå an å spille spill i linux (de som jeg spiller i xp). Trenger en emulator eller noe sånt? Noen som vet hvor jeg finner/fixer det? Lurer også på hvilket program jeg kan laste ned for å se på mpeg filer o.l. Dette har sikkert blitt tatt opp før, og jeg har prøvd søkefunksjonen. Tror det er noe jeg ikke skjønner der, for jeg finner skjelden det jeg leter etter... hmmmm :sad: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Søk i Google etter Wine og/eller WineX. Det er "bibliotek" som skal gjøre det mulig å spille spill, og det meste er også godt dokumentert der, har dog ikke prøvd dette selv. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Noe sånt du leter etter?: http://www.stonehead.net/forum/viewthread.php?tid=25 *håpe håpe jeg forstod spørsmålet riktig (er flink til å .. uhm)*... :smile: Lykke til, Joachim Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Jepp. Ser ut som om det er det jeg er ute etter :smile: Nå er det tilbake til prøve å feile.... :smile: Takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå