Aggex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Får mye luft i magen etter eg har tygget tyggis, tror det er alt spyttet som blir svelgt. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Får mye luft i magen etter eg har tygget tyggis, tror det er alt spyttet som blir svelgt. 6809889[/snapback] [/quotSvelger mye luft bår jeg snuser jeg Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det spørs på hva du spiser det. som noen sa tidligere så må du tygge maten godt. og ikke drikke for mye brus og sånt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Musklaturen er i fin form den men få noen gode råd her da..? 6768983[/snapback] Som sagt, spis fiber og grov mat. Istedet for det "fise" fine loffen. 6768987[/snapback] Spiser bare knekkebrød på jobb, og omtrent ingenting brød hjemme. Blir endel "lufting" etter jeg er ferdig på jobb. edit: drikker ikke brus, bare vann eller te\saft hvis jeg fryser eller spiser grøt(rød saft + grøt = sant). Hvordan kan man trene til å ...ikke fise ? Litt flaut å slippe ut en mens man er i selskap og sånt. Endret 7. september 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Får jævlig med luft i magen når jeg spiser tyrkisk peber. Belive it or not. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Dundrer løs. I løpet av én morgen slipper jeg 10 "druer" og vel så det. Så hvilket rent og penslig hus du bor i vet nå ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Jalaen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg digger min egen fiselukt... Er så behagelig, er litt usikker på om jeg er blitt avhengig av fiselukt.. Finnes det noen avvenningskurs for dette?! <{POST_SNAPBACK}> Jeg var også avhenging av min egen fiselukt. Var et helvette å komme ut av, men har vært clean i flere uker nå. Latterlig!!! Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 fiser særdeles lite i forhold til det jeg pleide å gjøre. lavkarbo gjør susen for fordøyelsen Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Bønner og druer tar kaka! Lenke til kommentar
Gjest Damien Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er digg å fise, Min lukter utroligt godt, pleier og fise under dynen og trekke den over hodet på damen, det sier hun at hun ikke liker, men jeg vet så godt så at hun gjør det hehehe Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Pene sørlendinger? Hva får deg til å tro at ikke vi sier dass? 6769522[/snapback] At dere (ikke nødvendigvis du men en del) er det som vi gjærne kaller for keeeeege. Gutter med neglefiler og 1K+ antall sauser og kremer, babyfargede blå og rosa klær og damer som hadde passet bedre på diverse damer. Øredobber som skinner like mye som 42" plasmaskjermen til pappan deres edit: det er jo noen folk her jeg bor som er slik også da Jeg tror nok ikke dette er noe søregnet for Sørlandet, (sørlandet = agder), mår jeg er andre steder i norge er det minst like mange eller flere keeger og sosser.Er vel spessielt mye på vestlandet i følge ryktene. (Og, mens vi er inne på sørlandet, kan jeg likegodt anbefle et forum for de av dere på sørlandet: http://sorforumet.com/ ) Uansett, siden tråden handlet om fis, kan jeg jo si at det eksisterer en fise fetish, så kanskje noe rundt dere liker det når dere fiser http://en.wikipedia.org/wiki/Flatulophilia Endret 13. juni 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå