Bruker-33331 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jenter fiser ikke........ 6771987[/snapback] Hørt om musefis? http://break.com/index/exercise_instructor_farts_on_air.html 6772014[/snapback] Jammen, det der er en shemale. Jeg digger min egen fiselukt... Er så behagelig, er litt usikker på om jeg er blitt avhengig av fiselukt.. Finnes det noen avvenningskurs for dette?! 6772558[/snapback] Shit, jeg også! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg digger min egen fiselukt... Er så behagelig, er litt usikker på om jeg er blitt avhengig av fiselukt.. Finnes det noen avvenningskurs for dette?! 6772558[/snapback] Jeg var også avhenging av min egen fiselukt. Var et helvette å komme ut av, men har vært clean i flere uker nå. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg var også avhenging av min egen fiselukt. Var et helvette å komme ut av, men har vært clean i flere uker nå. 6777001[/snapback] *latteranfall* Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg fiser når jeg vil...folk får ta det som de vil. Syns det er kult når jenter tør å fise. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg fiser når jeg vil...folk får ta det som de vil. Syns det er kult når jenter tør å fise. 6777999[/snapback] Jeg kan faktisk aldri huske å ha hørt ei jente prompe!... er det normalt å ha hørt det eller? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg fiser når jeg vil...folk får ta det som de vil. Syns det er kult når jenter tør å fise. 6777999[/snapback] Jeg kan faktisk aldri huske å ha hørt ei jente prompe!... er det normalt å ha hørt det eller? 6778038[/snapback] Kommer vel veldig ann på, dersom man har en søster eller kjæreste er det veldig normalt. Ellers er vel ikke jenter de første som slipper en skikkelig brøler i f.eks klasserommet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg digger å fise. Å fise er godt. Når jeg fiser, fiser jeg en gang til bare for å kjenne drittlukta. Ohye. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg fiser når jeg vil...folk får ta det som de vil. Syns det er kult når jenter tør å fise. 6777999[/snapback] Jeg kan faktisk aldri huske å ha hørt ei jente prompe!... er det normalt å ha hørt det eller? 6778038[/snapback] Kommer vel veldig ann på, dersom man har en søster eller kjæreste er det veldig normalt. Ellers er vel ikke jenter de første som slipper en skikkelig brøler i f.eks klasserommet. 6778095[/snapback] men jeg har to søstre Unormal jeg da Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har hatt fisekonkuranse med ei venninne av meg! Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Man kan ikke holde noe man ikke har i hånden Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har hatt fisekonkuranse med ei venninne av meg! 6778161[/snapback] hvem vant? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Heh, jeg har nå sluppet i snitt 150 meget "letthørte" fiser om dagen i en drøy uke. De smeller rimelig hardt og kommer ofte 5-6 i slengen, kjenner de river i rektum. Ikke akkurat behagelig men heller ikke vondt. BTW, er nordlenning og spiser MYE kjøttmat, elg-okse-sau osv... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så hjelper fiber mot luft i magen 6768976[/snapback] Så det hjelper f.eks. veldig bra for de som sitter på 100mbit fiber? :!: Men back ontopic. Fise er noe alle må gjøre, og selv fiser jeg ca. sinnsykt mange ganger om kvelden / natta når jeg sitter og kjeder meg med pc'en. Du kan jo f.eks. holde igjen fisen når du er i nærheten av mange folk? Så slippe ut en jævlig en når du vil vise deg for kameratene.. 6769244[/snapback] Må man gjøre det? For å være ærlig fiser jeg sjeldent selv, og er godt fornøyd med det. Et godt råd for de som fiser er å spise mer grovbrød, fiber og ikke minst tygge maten godt. Enkelte typer mat innholder også mye luft. Slik som erter og bønner. Unngå å spise for mye av dette. Ellers er det ikke mye man kan gjøre med det. Luften skal komme ut et sted, og et naturlig sted er endetarmshullet. Eventuelt også munnen, da i form av raping. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mitt problem er at jeg ikke fiser nok, skulle ønske jeg kunne fise hele tiden slik at jeg kunne dele min deilige fiselukt med alle.. Kan tenke meg at jeg klarer å slippe en god, lang fis ca. 1 gang per time... Gode forslag det der, Orresnei... Tygge maten mindre, spise mindre fiber og mer erter og bønner... Kål er vel ok det og, kanskje noen har flere forslag.. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg kan fise når jeg vil omtrent, elsker å fise, er så behagelig. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Leste i en gammel Guiness rekordbok om en som kunne fise akkurat når han ville når som helst. Etter hans død undersøkte noen leger tarmsystemet hans men fant ingenting unaturlig. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så inn i helvete og det, slike bløte så jeg tror det kom mer enn gass i buksa :S Hele tida Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fiser mye, og jeg liker det. 6769382[/snapback] Jeg og liker når du gjør det... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har lest en plass at man fiser i gjennomsnitt 14 fjerter hvert døgn. Det er vel bare ikke alt som merkes like godt.. =) Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg fiser ikke så veldig mye, men avogtil har jeg perioder der jeg svelger mye luft, så sparer det seg liskom opp i magen, og da fiser jeg ofte hele dager.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå