Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fiser du mye?

Slonken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg digger min egen fiselukt... Er så behagelig, er litt usikker på om jeg er blitt avhengig av fiselukt..  Finnes det noen avvenningskurs for dette?! :ermm:

6772558[/snapback]

Jeg var også avhenging av min egen fiselukt. Var et helvette å komme ut av, men har vært clean i flere uker nå. :(:(

Lenke til kommentar
Jeg fiser når jeg vil...folk får ta det som de vil. Syns det er kult når jenter tør å fise.

6777999[/snapback]

Jeg kan faktisk aldri huske å ha hørt ei jente prompe!... :hmm:

er det normalt å ha hørt det eller?

6778038[/snapback]

Kommer vel veldig ann på, dersom man har en søster eller kjæreste er det veldig normalt. Ellers er vel ikke jenter de første som slipper en skikkelig brøler i f.eks klasserommet.
Lenke til kommentar
Jeg fiser når jeg vil...folk får ta det som de vil. Syns det er kult når jenter tør å fise.

6777999[/snapback]

Jeg kan faktisk aldri huske å ha hørt ei jente prompe!... :hmm:

er det normalt å ha hørt det eller?

6778038[/snapback]

Kommer vel veldig ann på, dersom man har en søster eller kjæreste er det veldig normalt. Ellers er vel ikke jenter de første som slipper en skikkelig brøler i f.eks klasserommet.

6778095[/snapback]

men jeg har to søstre :p

Unormal jeg da :w00t:

Lenke til kommentar

Heh, jeg har nå sluppet i snitt 150 meget "letthørte" fiser om dagen i en drøy uke.

De smeller rimelig hardt og kommer ofte 5-6 i slengen, kjenner de river i rektum. Ikke akkurat behagelig men heller ikke vondt.

BTW, er nordlenning og spiser MYE kjøttmat, elg-okse-sau osv...

Lenke til kommentar
Så hjelper fiber mot luft i magen

6768976[/snapback]

Så det hjelper f.eks. veldig bra for de som sitter på 100mbit fiber? :!:

Men back ontopic.

Fise er noe alle må gjøre, og selv fiser jeg ca. sinnsykt mange ganger om kvelden / natta når jeg sitter og kjeder meg med pc'en.

Du kan jo f.eks. holde igjen fisen når du er i nærheten av mange folk?

Så slippe ut en jævlig en når du vil vise deg for kameratene..

6769244[/snapback]

Må man gjøre det? For å være ærlig fiser jeg sjeldent selv, og er godt fornøyd med det. Et godt råd for de som fiser er å spise mer grovbrød, fiber og ikke minst tygge maten godt. Enkelte typer mat innholder også mye luft. Slik som erter og bønner. Unngå å spise for mye av dette. Ellers er det ikke mye man kan gjøre med det. Luften skal komme ut et sted, og et naturlig sted er endetarmshullet. Eventuelt også munnen, da i form av raping.

Lenke til kommentar

Mitt problem er at jeg ikke fiser nok, skulle ønske jeg kunne fise hele tiden slik at jeg kunne dele min deilige fiselukt med alle.. Kan tenke meg at jeg klarer å slippe en god, lang fis ca. 1 gang per time...

Gode forslag det der, Orresnei... Tygge maten mindre, spise mindre fiber og mer erter og bønner... Kål er vel ok det og, kanskje noen har flere forslag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...