Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fiser du mye?

Slonken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått litt klager på at jeg "river av ei fille" litt for ofte her hjemme, noen som kan si noe om hva som er normalt? Jeg tror kanskje jeg slipper en 10 stk iløpet av en dag, sånn ca. Noe jeg kan spise for å minske prompingen?  :ermm:

6768952[/snapback]

Selv den peneste prinsessen fiser minst 15 ganger til dagen.

Lenke til kommentar
Dialekt har jo ingenting å si om man er "keeg" eller ei. Finnes mange femidotter her oppe i det barske og kalde trøndelag.

6769709[/snapback]

:lol::lol::lol:

mest lattelige jeg har hørt, trøndelag er ikke verken barskt eller kaldt...

men ontopic, hva er vitsen med å fise framfor folk, bare gå litt unna.

men jeg slipper selv ikke mange om dagen, tror det er bare en 1-2 når jeg er bevist :p

6770529[/snapback]

"Barske og kalde trøndelag" var ironisk, hvis du ikke skjønte det. :)

Lenke til kommentar
Dialekt har jo ingenting å si om man er "keeg" eller ei. Finnes mange femidotter her oppe i det barske og kalde trøndelag.

6769709[/snapback]

:lol::lol::lol:

mest lattelige jeg har hørt, trøndelag er ikke verken barskt eller kaldt...

men ontopic, hva er vitsen med å fise framfor folk, bare gå litt unna.

men jeg slipper selv ikke mange om dagen, tror det er bare en 1-2 når jeg er bevist :p

6770529[/snapback]

"Barske og kalde trøndelag" var ironisk, hvis du ikke skjønte det. :)

6771079[/snapback]

prøvde jo også å få til et litt ironisk svar men det gikk desverre ikke så bra :(

(men btw, skjønte faktisk det, men det kunne jo være at den som skreiv det virkelig synes det)

:p

Lenke til kommentar
Har fått litt klager på at jeg "river av ei fille" litt for ofte her hjemme, noen som kan si noe om hva som er normalt? Jeg tror kanskje jeg slipper en 10 stk iløpet av en dag, sånn ca. Noe jeg kan spise for å minske prompingen?  :ermm:

6768952[/snapback]

Du kan kanskje tenke litt over når og hvor du fiser. Kanskje ikke så gøy hvis du fiser familien i trynet over frokosten.

6770015[/snapback]

Gjør jo ikke det da, men det skjer jo at man slipper en råtten en som ikke faller helt i smak hos alle :)

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ganske sjelden et behov for å fise, og når jeg må så holder jeg igjen så godt jeg kan hvis jeg er i en situasjon der det ikke er så lurt (klasserommet under undervisning, middagbordet eller lignende). Når jeg er aleine eller sammen med noen som ikke bryr seg så slipper jeg den ut :).

En kamerat av meg hadde en dag der han slapp ut skikkelige råtne fiser med jevne mellomrom. Da stinka det så jævlig at det gikk ikke an å stå i 5 meters radius fra der han feis. Lukta så sinnsykt jævlig :p. Da er det kanskje best å gå litt for seg selv eller prøve å holde igjen.

Lenke til kommentar

"Fiser du mye?"

Noe å spørre om det å :p

Jeg fiser/promper ikke så ofte. Ofte hvis jeg har gått en liten periode som sulten. Eller da jeg har spist noe gasslagende!

En kompis av meg må faen meg puste med magan.

Puster inn i magan og istedet for å puste det ut igjen i munnen, så presser han den ned gjennom tarmen og promper så høgt at en trur huset kommer til å rase ned rundt deg!

Lenke til kommentar
Jeg digger min egen fiselukt... Er så behagelig, er litt usikker på om jeg er blitt avhengig av fiselukt..  Finnes det noen avvenningskurs for dette?! :ermm:

6772558[/snapback]

:!:

er du serriøs eller? ånossågæli :p

Er enig i at min egen fiselukt er bedre å lukte på, enn noen andre sin.

Men visste ikke at man kunne bli avhengig :p

Lenke til kommentar
"Fiser du mye?"

Noe å spørre om det å :p

Jeg fiser/promper ikke så ofte. Ofte hvis jeg har gått en liten periode som sulten. Eller da jeg har spist noe gasslagende!

En kompis av meg må faen meg puste med magan.

Puster inn i magan og istedet for å puste det ut igjen i munnen, så presser han den ned gjennom tarmen og promper så høgt at en trur huset kommer til å rase ned rundt deg!

6772530[/snapback]

Det er jo egentlig det jeg lurer på, hvorfor har enkelte mer gassproduksjon enn andre??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...