Bandaloginzih Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hehe, smart nok litt eldre hovedkort trenger ikke den 4-pin'en, men så og si alle nye HK trenger det, de trenger mer strømtilførsel Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 nå er jeg oppe og går igjen, men med kabinett døra oppe og viftenen på medium ligger hovedkortet fortsatt og vipper mellom 42-43 celsius, er dette å regne for normalt? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 opp 45 celsuis nå, og PC PROBE kommer med advarsler Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 ring leverandøren, altså de du kjøpte HK av og hør med dem! Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 ring leverandøren, altså de du kjøpte HK av og hør med dem! 6770444[/snapback] heh, etter å ha surfet litt rundt på andre forum kom løsningen. northbridge, southbridge og raid controlleren er dekket av et lag plast (umulig å se) som må fjernes, dette står heller ikke i manualen temperaturen falt med 5 celsius Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hehe, det har jeg ikke hørt om før! godt du fant ut av det da Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 hehe, det har jeg ikke hørt om før! godt du fant ut av det da 6771193[/snapback] jepp, og du får ha mange takk for særdeles aktiv deltagelse i problemløsningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå