Gå til innhold

Bistand til montering ønskes

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nylig gått til anskaffelse av komponenter som hovedkort, minne, skjermkort o.l.

Dessverre har jeg heller laber selvtillit når det gjelder å rote rundt inne i et datakabinett. En kamerat tipset meg om at jeg kunne prøve lykken her inne, mtp. å finne noen som kan hjelpe meg.

Er det noen her som kan tenke seg denne monteringsjobben? Jeg betaler i henhold, og for de kyndige er nok denne jobben en enkel geskjeft.

Jeg bor forøvrig i Bergen sentrum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Lover deg, det er lett! Har sett så vidt på den anvisningen, den virker veldig forseggjort. Og, du har tydeligvis en PC allerede, så du kan spørre her eller på IRC hvis du blir stående fast..

Gjorde dette første gang i en alder av 15-16 år, brukte lang tid, leste nøye punkt for punkt i monteringsanvisningen, men det gikk smertefritt.. Husk å bruke silkehansker og å ha på antistatisk bånd =)

Lenke til kommentar

Hvor mye gir du for en montering da? Fanagutt her på 15 år, har bygget èn pc før. Er rimelig hardware orjentert(riktig stavemåte?). Silkehansker og antistatisk bånd? tok i en vask før jeg begynte og følte meg helt trygg. Viss du mener jeg ikke er kvalifisert nok så har jeg en venn som jeg tror gjerne vil bygge, han har bygget 3-4 stykker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...