Gå til innhold

Sony ericsson k610i eller nokia 6233?HJELP?

hanboh

Anbefalte innlegg

Hei

jeg skal kjøpe ny telefon og står mellom sony ericson k610i og nokia 6233. Noen som har noen erfaringer med disse telefonene? Det er viktig at den er robust og tåler litt i tillegg til at den har minimum 2 MP kamera, 3G og en god skjerm. Noen som har /har hatt en av disse tlf og kan dele noen erfaringer ??

Alle svar taes imot med takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

jeg skal kjøpe ny telefon og står mellom sony ericson k610i og nokia 6233. Noen som har noen erfaringer med disse telefonene? Det er viktig at den er robust og tåler litt i tillegg til at den har minimum 2 MP kamera, 3G og en god skjerm. Noen som har /har hatt en av disse tlf og kan dele noen erfaringer ??

Alle svar taes imot med takk :D

6768883[/snapback]

Nå er jeg veldig fornøyd med min 6233, men jeg tror ikke jeg hadde likt å miste den noe særlig i bakken. Hvordan dette er med SE-en vet jeg ikke, men de fleste mener vel at de typisk tåler litt mer hard bruk enn Nokia.

Lenke til kommentar

Mulig at kvaliteten har vært litt tilfeldig hos Nokia, iallfall siste tiden med alle problemene rundt 6280. Nå har jeg imidlertid hatt flere udødelige mobiler fra Nokia. Jeg har liggende både 1610, 3210, 3310, 3510i og 6610 som fungerer fremdeles.

Jeg har hatt 6233 siden juni og er veldig fornøyd. Må innrømme at jeg sjekket k610i, men jeg MÅ har radio og derfor landet jeg på 6233. Det er ikke bra å miste ned verken k610i eller 6233; begge har jo store display med glass som kan få riper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...