Gå til innhold

Assassin's Creed kommer til pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i siste utgave a PC Gamer sier de at Assassin's Creed kommer til pc.ign  sier at ubisoft kommer mest sansynlig komme til og annonsere Assassin's Creed til pc senere denne uken.

Assassin's Creed virker som et meget kult spill,bra at det kommer til pc også i 2007.

http://pc.ign.com/articles/728/728932p1.html

6768850[/snapback]

Ah, genialt. Alltid likt å spille på PCen bedre enn konsoller. Med unntak av fighte spill der man er avhengig av to spillere.

Lenke til kommentar

Har jo tidligere vært "leaked" av nettmagasin med litt mindre troverdighet, og da har ubisoft nektet for at spillet kommer ut til PC. Tviler ikke på at det faktisk kommer på PC nå, men er fattig av ubisoft å nekte for at det er tilfelle, på grunnlag av at de ikke har annonsert det selv.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Ok, jeg vet at dette er en gammel tråd, men jeg har hørt rykter om at Assassin's Creed bare kommer til Windows Vista, ikke Windows XP :cry::mad:

Noen som kan bekrefte/avbekrefte dette?

Mvh:

Attchar

Endret av Attchar
Lenke til kommentar
vanskelig å si, men siden dette antageligvis vil være et Games for Windows spill, vil det vel bli vista only

8699269[/snapback]

Står da "Games for Windows" på Lord of the Rings Online coveret mitt også... spiller det på XP alikevel, så jeg tror nok ikke det er Vista only.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...