Andrivio Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 heisann. sitter med en Acer Veriton 7800 som ikke er helt god. har seg slik at den starter normalt opp, og så kommer jeg til innloggingen så slår den seg plutselig i dvalemodus uten at jeg får stoppet det. =( noen som har en aning hva det kan vær?? takknemlig for svar Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Prøv å ta ut batteriet og kjør laptopen på strøm, kan være noe feil med batteriet... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 heisann. sitter med en Acer Veriton 7800 som ikke er helt god. har seg slik at den starter normalt opp, og så kommer jeg til innloggingen så slår den seg plutselig i dvalemodus uten at jeg får stoppet det. =( noen som har en aning hva det kan vær?? takknemlig for svar 6768799[/snapback] Hei, har du tatt av side-dekselet på maskinen ? Da har du i såfall trigget "Intrusion Alert". Denne må resettes i BIOS (Intrusion Alert settes til "Clear" ),samt at bryteren må holdes inntrykket,da vil du løse problemet :-) Mvh/Morten Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 heisann. sitter med en Acer Veriton 7800 som ikke er helt god. har seg slik at den starter normalt opp, og så kommer jeg til innloggingen så slår den seg plutselig i dvalemodus uten at jeg får stoppet det. =( noen som har en aning hva det kan vær?? takknemlig for svar 6768799[/snapback] Hei, har du tatt av side-dekselet på maskinen ? Da har du i såfall trigget "Intrusion Alert". Denne må resettes i BIOS (Intrusion Alert settes til "Clear" ),samt at bryteren må holdes inntrykket,da vil du løse problemet :-) Mvh/Morten 6769018[/snapback] tusen takk for svar.. fikk det til nå... har åpent side-dekselet ja, der var en klikk-klakk utløser. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå