Gå til innhold

Spm ang. Vista

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk takk.. Etter å ha lest litt ser jeg at Aero designet ikke er med i Home Basic versjonen engang :S

Ikke inneholder det media center heller..

Home premium har alt av media, men ikke feks remote desktop og andre funksjoner som business har.. For business er det motsatt..

Jævla melkeprosjekt! Skal jeg ha et operativsystem jeg både kan bruke i jobb sammenheng og hjemme som media center osv må en ut med 3000kr.. :cry:

Vel halvparten av det man får har man vel ikke bruk for..

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Finnest både P2P teknologi og andre operativsystemer som er gratis / billigere også visst du ikke vil punge ut så mye for det.

Windows er vel greit å ha siden det er det som "alle bruker" (noe som forresten irriterer meg litt med tanke åp hvor mye f.eks skoler hadde spart om de hadde kjørt skolelinux) men det finnes andre alternativer som e minst like bra, dessuten kan du jo bare kjøpe en upgrade pakke også da :)

Lenke til kommentar
Jævla melkeprosjekt! Skal jeg ha et operativsystem jeg både kan bruke i jobb sammenheng og hjemme som media center osv må en ut med 3000kr..  :cry:

Vel halvparten av det man får har man vel ikke bruk for..

6768945[/snapback]

Vel XP Pro koster ca. det samme som Vista Ultimate kommer til å koste, så jeg kan ikke se at Vista blir noe mer melkeprosjekt enn XP Home vs. Pro vs. Media Center. Man får flere valg hvis man vil spare penger, mens toppen vil koste ca. det samme som den gjør i dag. Helt grei utvikling det, er det ikke?

Edit: Tar her utgangspunkt i at de lekkede prisene på Vista er mer eller mindre korrekte.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...