guardianpegasus Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Tenkte det ville glede noen å vite at Blind Guardian har lagt ut hele den nye CD'en på bit torrent/edonkey/limewire osv. hele greia, i brukbar mp3 kvalitet, eneste forskjell fra den som kommer i salg er en tysker som bryter av i noen sekunder i midten av hver sang for å minne om at det er promo Anyway... jeg liker det jeg hører. Har hatt sans for enkelte av sangene deres før. Må si dette er CD'en av dem jeg liker best. Virker som de har tatt et kvalitativt steg opp. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Du bør nok endre tråden din litt, Varez er ikke lov her så ta bort det, hehe. Har ikke hørt så mye av Blind Guardan, virker helt ok, takk for info, må sjekkes ut! Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Forklarte jo hvorfor da Det er en promo utgave, lagt ut av bandet/selskapet selv. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det Nuclear Blast som har lagt ut den? O_o Uansett, jeg synes plata er knallbra, nesten helt oppe ved ANATO. Stilen er litt varierende, noe er i gammel stil, slik som Otherland. Andre deler er av helt anderledes og nytt til BG å være, for eksempel Fly. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Jepp Anyway... jo mer jeg hører jo mer liker jeg. Hardere enn det meste de har laget før også. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Jo mer jeg hører på det nye albumet jo mer imponert blir jeg... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som var på konserten på Lørdag som kan gi referat, låtliste og lignende? Lenke til kommentar
Homey-Spur Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som var på konserten på Lørdag som kan gi referat, låtliste og lignende? 6934022[/snapback] Anbefaler deg å sjekke forumet til f.eks Scream Magazine, for full låtliste og referat. Jeg synes i alle fall låtlisten var omtrent optimal, og stemningen stod i taket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå