AlltidRett Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Anbefaler Elfen Lied jeg også, så hele serien i dag og den syntes jeg var veldig bra. Skikkelig god historie. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som vet om en god nettbutikk som selger anime dvd boxsets ? (BLeach, Death note osv.) Utenom dvdstrax.com og dvdhuset. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Om du klarer deg med internasjonale butikker skal http://www.discountanimedvd.com/ være gode. Billige er de også. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Er de brukt eller er det helt nye DVD-er ? Jeg prøver å registrere meg men det står jeg må fylle ut Company Name Tax Registration osv.. ? Endret 16. februar 2008 av NiccOz Lenke til kommentar
Deem Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Skjer med at folk begynner å skrive på tråder som ikke har blitt brukt på 2 år? Kan uansett nevne noen serier for å ikke være helt ot: Death Note Black Cat Hellsing og Hellsing Ultimate Full Metal Panic! Eureka 7 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Tja.. Vil anbefale: Macross Frontier Tengen Toppa Guren-Lagann Utawarerumono Tactical Roar Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Bare nevner den første jeg tenkte på og lar de andre forbli unevnt. Hikaru no Go Just.. <3 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg bare spør her istedenfor å starte en ny tråd. I hvilken rekkefølge skal jeg se Ghost in the Shell 1&2, GITS: Stand Alone Complex og GITS: Stand Alone Complex - Solid State Society? Endret 20. mai 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 De to første GITS-filmene er uavhengige av serien, så hvordan/når du ser dem er ikke så nøye. Seriene ser du i rekkefølge, og Solid State Society etter disse. Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Wolfs Rain, Hellsing, D.Gray-man, Gintama, Sairei No Moribito, Fullmetal Alchemist, Death Note, Darker Than Black, Devil May Cry, Vampire Hunter D - Blood Lust, Princess Mononoke. For å nevne noen;p Wonderful Days er absolutt verdt å se:) Endret 25. september 2008 av Sandoora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå