Gå til innhold

Annbefaling av Anime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan anbefale Death Note som nå er ute i anime form,har ver ute som mange lenge. Er kommet 2 episoder..der du veit. Men disse er til gjengjeld herlige,har stor tro på denne eg altså.

7069789[/snapback]

 

Måtte sjekke Death Note ut etter det du sa her, og den ser veldig lovende ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal se om gidder å se igjennom Matanei Loki Ragnarok, har fått ned ett par eps. av den nå da. Sett episode 1, hvis den ikke tar seg kraftig opp, så tviler jeg på at jeg orker å se igjennom den.

 

OT : Le Portrait de Petit Cossette. (The Picture of Little Cossette)

Dette er en meget kort (3 episoder) lang anime, veldig spesiell. Den er spesiell, både måten den er tegnet på og selve oppbygningen. Enten så kommer du til å like den, eller synes at dette var crap.

 

Plot

 

The anime is about art student Eiri Kurahashi, who works in an antique shop. One day, he sees the image of a girl in an antique glass. To his shock, she appears to be moving and living out her life before his eyes. He becomes infatuated with the girl, and one night at midnight, somehow makes contact with her. He learns her name is Cossette, and that she was an aristocrat's daughter during the 18th century.

Lenke til kommentar

Kvaliteten på fansubs varierer veldig mellom de forskjellige fansubsgruppene. Har sett noen subs som har vært helt ræva, og har sett en del som er langt bedre enn de dvd'ene jeg har sett. Personlig så pleier jeg å holde meg til de gode fansubsgruppene. Synes de som oftest gjør en mye bedre jobb en de som lager DVD'ene. Som tidligere nevnt tar de med kulturelle ting og ordspill i språket slik at vi forstår vitsen.

DVV'er blir også fort dyre. Hadde tenkt å anskaffe meg FLCL på DVD. Bestilte første volum. Serien er forresten på 6 episoder, så jeg tenkte at den ikke kom til å komme på mer enn 2 DVD'er. Men selvfølgelig skal de jo tyne så mye penger ut av serien som mulig! Derfor har de bare presset inn 2 eps. per DVD. Til 300 kr stykket!

Jaja...

 

Noen av dere som forresten vet hvorfor en serie blir forbudt å dele når den blir lisensiert i USA? Hvorfor ikke når den blir lisensiert i Japan, hvis den blir det.

 

Forresten, hvis du liker action så bør du sjekke ut Bleach. Litt i samme kategori som Naruto, bare mye bedre!

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Har sittet og sett trigun i disse dager som var veldig bra :thumbup: en slags cowboy/sci-fi og humor/skyting serie :p men absolutt noe som er verdt å få med seg :)

 

lock-aze: joda selvfølgelig tar det seg opp :p den episoden er piss kjedelig. Men det er langt fra den beste serien eg har sett heller, synes bare det er stilig om hvordan de faktisk har klart å lage en anime om norrøn mytologi som også stemmer :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...