roddis Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Vil det fungere med å koble PS2 Logitech Pro til X box med en USB overgang siden X box ikke har USB inn? Endret 31. august 2006 av roddis Lenke til kommentar
henxp Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Lite trolig, den venter aa finne PS2 systemfiler, det er mulig hvis den er lagd som universal plug and play, men som jeg sa, lite trolig Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvis det er Logitech Driving Force Pro det er snakk om, så passer dette rattet også til PC. Om det passer til X360 tviler jeg imidlertid sterkt på, men kanskje noen flinke sjeler klarer å mekke en fix? Lenke til kommentar
roddis Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Skal være til xbox ikke 360. Kan få tak i Solberg Edition stolen med Logitech Pro til PS2. Men jeg har kun Xbox. Er billig med 1500,- totalt uansett for dette. Hadde eventuelt tenkt å bare kjøpe ratt til xbox, men de jeg har funnet har vært besynderlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå