Bruun Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg har nylig flyttet utenlands og tok da med meg noen komponenter ned hit for så å kjøpe resten her nede. Jeg stakk innom en datasjappe her og fikk en del ting til en veldig god pris inkludert montering. Blant annet kjøpte jeg et kabinett med inkludert strømforsyning. Jeg glemte selvfølgelig å spørre hvor kraftig den er, så etter å ha montert alt ferdig når jeg kom hjem, fant jeg ut at det var 350W. Da er spørsmålet: Vil det være noe problem å kjøre denne maskinen som HTPC med strømforsyning på 350W: Gigabyte 848P hovedkort P4 3.4 Ghz 2x 512MB DDR RAM 2x 7200RPM IDE harddisker 1x SATA harddisk Trådløst nettverkskort Nvidia Geforce 6800GT Trådløs mus/tastatur med egen strømforsyning Ekstern HD med egen strømforsyning 3x 12cm vifter Etterhvert et TV-kort. Takker for svar Endret 29. august 2006 av Bruun Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det er vel litt i minste laget med 350watt PSU. Kjøp heller en på min. 400watt. Helst 500watt. For hvis du skal utvide med mer harddisk plass eller noe annet. (Lys, vifter, etc...) Denne er på 550Watt og ser bra ut Det er heller ikke så ille pris på den. Har en selv i dataen min og den funker veldig bra. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Eller kjøp en OCZ Powerstream, sinnsykt bra og sinnsykt fete å se på! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det finnes dårlige og bra strømforsyninger, så 350W kan være nok eller ikke i det hele tatt. Med med en P4 CPU med såpass høy frekvens, 3 harddisker og et 6800GT ville jeg nok ikke satsa på det uansett. Og om det fungerer i begynnelsen, kan det godt være at PSU'n kanskje tar kvelden kort tid etterpå p.g.a overbelastning. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Kjøpte en 460W, det holder nok i massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå