Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 CE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg preorderet Chaotic Evil, og sitter med Key-Coden til toolsettet i hånda. 2 timer og 8 min. igjen!

6894085[/snapback]

Hvor bestilte du? Jeg har preordret Lawful Good, men har ikke fått noen kode. :(

6895170[/snapback]

Forhåndsbestilte fra EBgames i Oslo nå, betalte et depositum, og fikk en dvd med litt bilder osv.

Koden er inni coveret, men toolsettet er som sagt ikke tilgjengelig enda.

Lenke til kommentar
Kikka akkurat litt rundt på nettet og fant dette! Er ikke det fet CE eller hva? Kommer i to utgaver; en CE og en LG. Følger også med en meget bra bundle:

* One dark/good figurine

* CD with Bonus in-game artwork + in-game music

* Evil/good like customized launch interface

* Cloth-map of the world

* Leaflet depicting several evil/good characters /stories from the game Art-book

* NWN 1 1+ add on 2 on a specific exclusive qualitative media (gold, silver, crystal)

Alt ettersom man velger good/evil-edition, får man forskjellig bundle. Konge! Noen som har bestilt den enda eller? Jeg skal ;)

6768150[/snapback]

jeg har bestilt :D chaotic verson SEFF

Lenke til kommentar
....is it too much to ask OB *why* they're delaying NWN 2 two weeks?

Fixing bugs. I will leave you to decide if the following things are worth waiting on:

* Shapeshifting causing characters to displace to different map locations and/or under the walkmesh.

* Attack sequence becoming jacked, resulting in a character executing six attacks with one swing.

* Auto-saves causing de-synchs in release .exes.

Stuff like that.

Oh well. Da får jeg kanskje tid til å spille gjennom Gothic 3 før det kommer ut.

Lenke til kommentar

foressten for dem som ikke vet det ennå, sendte en mail anngående hvorfor gamezone.no hadde fjernet Chaotic/evil versionen av collectors edition i fra sidene deres, svaret jeg fikk:

"Vi fikk oppgit et visst antall kopier vi ville få inn, da dette antallet var forhånds bestillt, fjernet vi produket i fra siden vår, alle som har forhånds bestillt før vi fjernet det, er garantert denne utgaven"

dette er da grunnen til at man ikke lengere finner den der, og den vil mest sannsynligvsi ikke bli tilgjenglig gjennom gamezone igjen.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut til at Gamezone gidder å gi meg noen kode heller.  :(  Noen som har fått tak i toolsettet og kan fortelle litt om det?

6921996[/snapback]

Det er ikke Gamezone sin skyld, da de ikke har fått kodene av Atari. Om de i det hele tatt gjør det, er usikkert.

Edit: Forresten har toolset pre-release'n blitt utsatt en uke, så det er fortsatt håp.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...