andir Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) kk, så langt så ser detta bra ut Prata med en kamerat, han snakka om at i Orginale NWN så var det en DM (Dungeon Master) på multiplayer delen, er slikt utelukket? (I så fall, bra) 6776553[/snapback] Det er usikkert om DM-klienten vil følge med spillet, men den kommer 100% garantert til å komme i en patch ikke lenge etter launch, i værste fall. Om du vil ha en med en DM eller ikke, er helt opp til deg og dem du spiller med. Endret 31. august 2006 av andir Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skal nok kjøpe pakken Har et spørsmål! Hvilket spill inneholder Denne pakken? Er det Newerwinter nights 1 og expansions pack's? Lenke til kommentar
blackops Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bestilte Evil edition for ca 2 veker sida Gleder meg til NWN2 no ja Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Er SP campaignen i NWN2 forventet å være lang? typ BG - BG2 lengde? Synes den var kjempekort i NWN1 ihvertfall.... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Woho! Mye billigere enn jeg hadde trodd, digg! Jeg syns Chaotic Evil pakka ser råere ut, men jeg passer bedre som good. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Er SP campaignen i NWN2 forventet å være lang? typ BG - BG2 lengde?Synes den var kjempekort i NWN1 ihvertfall.... 6777308[/snapback] Jeg vil si det er 99% sjangse for at storyen ikke blir så lang. Er ingen spill lengre som satser på lengde. Tilogmed RPGer satser heller på grafikk. I NWN2 vil tiden også ha gått med til å lage editoren som jo er veldig omfattende. Derimot vil nok NWN2-expansions+mods bli veldig, veldig mye gameplay. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 er det bare jeg som synes nwn1 er noe av det mest fabelaktige som er laget av pc-spill? etter det middelmådige kappitel 1 synes jeg spillet tok helt av med tanke på historie, karakterer, omgivelser, progresjon, alt++ Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 er det bare jeg som synes nwn1 er noe av det mest fabelaktige som er laget av pc-spill? etter det middelmådige kappitel 1 synes jeg spillet tok helt av med tanke på historie, karakterer, omgivelser, progresjon, alt++ 6777870[/snapback] Nei, det er du ikkje. Eg elska NWN, og fekk ikkje nok av det når eg haldt på. Når eg var ferdig med originalen, kasta eg over ekspansjonspakkane. Når eg var ferdig med dei, byrja eg å laste ned brukarlagde modular. Til slutt måtte eg dessverre innsjå at der ikkje var meir. So no ser eg verkeleg fram til å sette i gong igjen med NWN 2. På mi liste er NWN på andreplass når det gjeld RPG til PC, kun slått av Gothic 2. Kay Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 er det bare jeg som synes nwn1 er noe av det mest fabelaktige som er laget av pc-spill? etter det middelmådige kappitel 1 synes jeg spillet tok helt av med tanke på historie, karakterer, omgivelser, progresjon, alt++ 6777870[/snapback] Helt enig! NWN var spillet som fikk meg til å få sansen for RPG. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Tja, NWN var i mine øyne søppel. Alt var jo "hent 3 av den," hent 4 av den," "hent 2 av den," og "hent 4 av den." Tilleggspakkene Shadows of Undrentide og Hordes of the Underdark derimot. Kvalitet! Så alt i alt er jeg meget fornøyd med hele greia. Forresten er det ikke samme selskap som lager NWN2 som NWN1. Det er et annet selskap, som tidligere har laget SWG:KotOR2. Et spill som bar _veldig_ stor preg av å ha blitt rushet. Får håpe de har tatt seg tid til å fullføre dette... Edit: For å få frem hele sannheten så var nå faktisk selskapene bak NWN1 og NWN2 ett selskap 5 år siden da. De splittet rundt spørsmålet om de burde gå fra 2D-grafikk til 3D. Så vi kan forvente nokså stor kvalitet fra de nå, hvis de bare vil Endret 31. august 2006 av Blib Lenke til kommentar
arlion Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 bestillte selv Evil edition for ja...lenge siden, var vel rett etter gamezone la den ut, gleder meg! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kotor 2 var jo for det meste skikkelig bra det også, eneste jeg følte var rushet var de siste timene. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Kotor 2 var jo for det meste skikkelig bra det også, eneste jeg følte var rushet var de siste timene. 6778137[/snapback] Mja, du har delvis rett der, men det var nokså store hopp da. Uansett, når jeg tenker over det var det flere rollespill-sekvenser jeg mislikte i KotOR2. Uff. Får håper de ikke går den veien igjen. Men, ingen vits i å diskutere dette. Jeg har sagt midt for lenge siden. Noen liker kotor2, andre liker det ikke Bestilte forresten Evil-edition selv. Spiller alltid LG, men Evil er bare så HERLIG. De andre i leiligheten som jeg spiller D&D med kommer til å knekke seg av latter når de ser jeg kjøpte Evil-utgaven. Har tendensen til å være "litt ond" i pen&paper-sessionene våre nemlig Endret 31. august 2006 av Blib Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Skal nok kjøpe pakken Har et spørsmål! Hvilket spill inneholder Denne pakken? Er det Newerwinter nights 1 og expansions pack's? 6777078[/snapback] Det stemmer det, men dette får du også med hvis du kjøper NWN2 CE Lenke til kommentar
andir Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Tror heller ikke hovedhistorien blir særlig lang, men god blir den forhåpentligvis. Har stor tro på det, da utviklerne er veldig aktive på forumet, og hører på det communityen sier. F.eks. har Discipline skill'n blitt tatt ut, og Knockdown har blitt modifisert, og det er pga. at communityen hadde lange diskusjoner om dette (det skjedde ganske nylig). Obsidian består jo av mange veteraner innenfor RPG-sjangeren, deriblant Chris Avellone, som var Lead Designer for Planescape: Torment. Mange av dem som jobber på NWN2 nå, jobbet tidligere i Black Isle Studios. Noen av utviklerne har også svart på de mange topicsa på forumet angående KotOR 2 (flere som er skeptiske mht. hvordan KotOR 2 ble). Grunnet til at det ble rushet, var jo fordi Lucas Arts presset dem til å fullføre spillet, slik at det ble sluppet før jula kom. Hvis jeg husker riktig, kuttet Lucas Arts bort 6 måneder av utviklingstiden dems. Ut ifra det jeg har lest og sett, har Obsidian fått mye mer tid til å finpussere NWN 2. Kunne fortalt så mye mer om NWN2, men dette får holde for nå. Håper og tror at det blir skikkelig bra, men man vet jo aldri. Endret 31. august 2006 av andir Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er i et lite dilemma med meg sjølv nå, jeg lurer på om jeg skal ha good or evil, jeg synes svart er jævlig rått, men er liksom den typen som liker good bedre. Hehe, men uansett, jeg skal ha en av de! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Synest den onde boksen var kul jeg Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal glede meg til dette spillet. Jeg klarte aldri å like 1ern av mange grunner. Dette ligner til forveksling mye på Wow også synest jeg og det gjør ikke saken bedre. Baldurs Gate og Icewind Dale spillene derimot elsker jeg. Det samme kan jeg si om verdenen spillene fåregår i. Vet ikke helt jeg... 6771700[/snapback] Liknet på WoW? Utdyp, takk. 6772872[/snapback] Vet ikke hvor mye jeg kan begrunne dette. Men jeg kan ikke trekke tilbake det jeg sa. Er bare en følelse jeg sitter igjenn med etter å ha sett filmene og skjermbildene. Ikke noe mer. Jeg tror ikke jeg kommer til å like dette spillet når jeg ikke likte 1ern. Men selfølgelig jeg håper det blir bra og at jeg tar feil Jeg skal forsøke å lese litt mer om spillet se noen flere skjermbilder og filmer. Kanskje jeg får en ny forståelse for det. Lenke til kommentar
andir Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg skal forsøke å lese litt mer om spillet se noen flere skjermbilder og filmer. Kanskje jeg får en ny forståelse for det. 6783806[/snapback] Bare så det er sagt, så er det få offisielle screenshots og filmer som rettferdiggjør spillet. Dette er grunnet Atari's trege og noe slappe markedsføring. Det har en blitt en gimmick på NWN2-forumet for en eller annen utvikler å si "that screenshot/video is based on an old build, it looks much better now", hver gang noe kommer ut. Ta den nye Designer Diary-video'n f.eks., hvor dette ble sagt av en utvikler: Holy moly, I think we have a new record for old videos, lol. I know we say that all the time, but in the bottom left hand corner is the very first version of the player menu, and we are now on the 3rd version of said menu. Wow. Endret 1. september 2006 av andir Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ser folk sier de har bestilt Chaotic Evil Collecters Edition, så jeg lurer på hvor fra? Har bare sett bilde av boksen og den ser siiiinnsykt fet ut i mine øyne Håper jeg ikke er for sent ute for å bestille den? - edit - Finner bare Lawful Good her, men noen som vet om man må spesifisere bestillingen sin eller noe? Lenke til kommentar
andir Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Finner bare Lawful Good her, men noen som vet om man må spesifisere bestillingen sin eller noe? 6892568[/snapback] What? Har dem fjerna CE fra siden? Sikkert bare midlertidlig, det skjedde det samme med LG for ikke så lenge siden óg. Hvis det ikke dukker opp igjen i løpet av dagen, kan du sende dem en mail, da det sikkert bare er en glipp. Og nei, det er sikkert ikke for sent å bestille. Har forresten sendt en mail til gamezone angående pre-release toolset'et, som vist her. Fikk nylig svar, og dem har mast på Atari, utgiverne, og vil gi informasjon til alle som har forhåndsbestilt når dem får svar. Edit: I andre nyheter, så har NWN 2 blitt utsatt til 31. oktober. Kilde. Det er også linker til info om rasene, klassene og diverse på kilde-siden. Angående boksen, så tror jeg det er en gammel versjon som vises på gamezone. CE og LG tror jeg ser sånn ut: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 19. september 2006 av andir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå