Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 CE

Anbefalte innlegg

Kikka akkurat litt rundt på nettet og fant dette! Er ikke det fet CE eller hva? Kommer i to utgaver; en CE og en LG. Følger også med en meget bra bundle:

* One dark/good figurine

* CD with Bonus in-game artwork + in-game music

* Evil/good like customized launch interface

* Cloth-map of the world

* Leaflet depicting several evil/good characters /stories from the game Art-book

* NWN 1 1+ add on 2 on a specific exclusive qualitative media (gold, silver, crystal)

Alt ettersom man velger good/evil-edition, får man forskjellig bundle. Konge! Noen som har bestilt den enda eller? Jeg skal ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kikka akkurat litt rundt på nettet og fant dette! Er ikke det fet CE eller hva? Kommer i to utgaver; en CE og en LG. Følger også med en meget bra bundle:

* One dark/good figurine

* CD with Bonus in-game artwork + in-game music

* Evil/good like customized launch interface

* Cloth-map of the world

* Leaflet depicting several evil/good characters /stories from the game Art-book

* NWN 1 1+ add on 2 on a specific exclusive qualitative media (gold, silver, crystal)

Alt ettersom man velger good/evil-edition, får man forskjellig bundle. Konge! Noen som har bestilt den enda eller? Jeg skal ;)

6768150[/snapback]

heh, har nesten lyst til å bestille begge versjonene. Får liksom ikke bestemt meg.

Clothmap blir konge, mye bedre enn det som var med Oblivion.

Lenke til kommentar

Bestilte denne saman med Gothic 3 CE for nokre dagar sidan. :) Valgte sjølvsagt Lawful Good, sidan eg alltid spelar som snill. Riktignok som nøytral snill, men det får so vere. Hadde vel vore mykje å forlange at dei lagde ni forskjellige utgåver. :)

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

For swedish/scandinavian Collector's Edition Content:

• In-Game item: “Blessed of Waukeen”

• DVD with music and artwork

• DVD with the original NWN game + add-ons

• Ring (Good or Evil)

• Customized launch interface (Good or Evil)

• Map of the NWN-world

• Art book (Good or Evil)

• Figurine (Good or Evil)

• D&D Online 7 day trial key.

========================

• Game on DVD

• Manual

• CD MUSIC + CD ARTWORKS

• Original Neverwinter Nights + Add-on in a special box.

• A ring with Neverwinter's eye.

• Customized launch interface (Evil/Good)

• Clothe map of the world (old paper)

• Leaflet depicting several Evil/Goyal characters stories from the game

• In every single NWN2 box a client of D&D Online with a 7 days free trial

• A metal flask

• Poster A3

For swedish/scandinavian Limited Edition Content:

- A powerful new feat called Blessed of Waukeen, which will generate +1 bonus to all saving throws,

- Two special items

- Access to a unique weapon

- A magical golden aura which lights above your character

- Cloth map showing in-game locations

- Book of art, depicting characters and scenes from the game

- Two silver antique rings: Good & Evil

Det er tilsynelatende ikke helt avgjort hvilken pakke som inneholder hva helt enda. (Det litt forskjellige versjoner ute og går...)

Endret av xm8
Lenke til kommentar

http://www.nwn2wiki.org/Limited_edition Infoside.

Gleder meg så veldig, veldig, veldig sinnsykt mye til det kommer. Bestilte Lawfull/Good Edition'en med én gang den ble lagt ut (hadde egentlig lyst til å kjøpe begge, men det får vente), da det var jeg som tipsa dem (hadde ikke engang den vanlige NWN2-versjonen ute før jeg sendte en mail). Han som svarte fra Gamezone sa at de som er True Neutral må vel kjøpe begge versjonene, for å balansere det :p

Har fulgt nøye med på all informasjon som har kommet ut hittil, og spillet virker veldig lovende. Single-player delen er lang og gir deg ditt eget slott som du kan oppgradere og ansatte vakter og hjelpere ved. Toolset'et er helt enormt bra, så det blir mange gode Persistant Worlds å se frem til i multiplayer.

Bilder tatt av alle rasene og klassene, starter med dverg.

Videoer fra NWN2.

Lenke til kommentar

Synest den onde boksen var kul jeg ;)

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal glede meg til dette spillet. Jeg klarte aldri å like 1ern av mange grunner.

Dette ligner til forveksling mye på Wow også synest jeg og det gjør ikke saken bedre.

Baldurs Gate og Icewind Dale spillene derimot elsker jeg. Det samme kan jeg si om verdenen spillene fåregår i.

Vet ikke helt jeg...

Lenke til kommentar
Synest den onde boksen var kul jeg ;)

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal glede meg til dette spillet. Jeg klarte aldri å like 1ern av mange grunner.

Dette ligner til forveksling mye på Wow også synest jeg og det gjør ikke saken bedre.

Baldurs Gate og Icewind Dale spillene derimot elsker jeg. Det samme kan jeg si om verdenen spillene fåregår i.

Vet ikke helt jeg...

6771700[/snapback]

Liknet på WoW? :mad:

Utdyp, takk.

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen:

Noen som har noe særlig Informasjon om Multiplayer options?

Leste det skal være en "COOP" mode, men det stod ikke mye om den. Kan man spille SP campagne med flere spillere? Vil Multiplayer kun fungerer på "custum made maps/campagnes"?

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Jeg spør igjen:

Noen som har noe særlig Informasjon om Multiplayer options?

Leste det skal være en "COOP" mode, men det stod ikke mye om den. Kan man spille SP campagne med flere spillere? Vil Multiplayer kun fungerer på "custum made maps/campagnes"?

6775365[/snapback]

Ja, man kan det. Singleplayer campaignen er lagt opp slik at man kan spille gjennom som 1-4 personer. Man kan få med seg folk, som på KotOR, slik at man kan være opptil 7 personer i ei gruppe (+ - familiars og summons, som denne gangen ikke stjeler XP fra deg).

Også kommer det sikkert en haug med selvlagde campaigns, Persistant Worlds (en stor verden full av historie, fiender, oppdrag, guilder etc., alt ettersom hvordan dem som lager de vil ha dem), PvP-servere, Rollespill-servere, Sosial-servere, Story-servere osv.

Fokuset er mye rettet mot multiplayer og særlig toolset'et, så det er kun fantasien som setter grenser (til en viss grad, i alle fall).

EDIT: Bare så det er sagt, så vil antall fiender være flere og vanskeligere desto flere som er i gruppa, slik at man ikke feier gjennom alt når man spiller 4 stk sammen.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...