Gå til innhold

Blitz og litt til.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annet alternativ er Sigma sine blitzer, da får du litt mer lystyrke for pengene, men du taper litt på at byggekvaliteten ikke er like god. Hvis man ikke skal bruke blitzen til pressefoto er nok alikevel Sigmas byggekvalitet mer enn god nok.

Lenke til kommentar

Sigmas byggekvalitet er ikke slett. Jeg har faktisk sett EF500 DG Super påmontert D70 i pressebruk i midtøsten. Jeg har pleid å si at skal man ta med seg blitzen i krig, så kjøp original - ellers er Sigmaen det beste kjøpet, men noen tar åpenbart med seg Sigma i krigen også. :)

Lenke til kommentar
Sigmas byggekvalitet er ikke slett. Jeg har faktisk sett EF500 DG Super påmontert D70 i pressebruk i midtøsten. Jeg har pleid å si at skal man ta med seg blitzen i krig, så kjøp original - ellers er Sigmaen det beste kjøpet, men noen tar åpenbart med seg Sigma i krigen også. :)

6776211[/snapback]

Hehe, er helt enig med deg, da jeg bruker Sigma Blitz selv :) Bare det at jeg har et par venner som er proffer, og når jeg ser hvordan deres kamera hus og deres Canon blitzer ser ut, tror jeg ikke en Sigma blitz holder så lenge ved deres bruk.

Men til oss amatører er jeg ikke i tvil om hva jeg ville anbefalle hvis man ikke har merkedilla eller, en syk trang til å bruke mer penger enn man trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...