tommy_89 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jepp, les her: http://www.digi.no/php/art.php?id=316308 Blir knall bra med 1100kbit\s upload Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Yep, NGT har virkelig forstått det. Fysjameg så jeg savner NGT-linjen min (flyttet ut og endte opp med Telenor) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tja, kan si jeg savner linja, men ikke selskapet. Kundeservicen er så møkka at jeg personlig hadde foretrukket å trekke fiberkabelen selv fra Usa til norge enn å bruke NGT igjen. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hadde vært konge om de heller hadde satset på å utvide sentralene eller satt opp flere, slik at flere kunne fått f.eks adsl 2 Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Huff er så lei at alle hakker ned på kundeservicen til NGT. De har forbedret seg noe sinnsykt dette året Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Huff er så lei at alle hakker ned på kundeservicen til NGT. De har forbedret seg noe sinnsykt dette året 6769819[/snapback] Det har de absolutt ikke. Pga elendig kundeservice så kommer jeg til å bytte leverandør nå. Jeg har vært uten linje nå i godt over 1 måned og de sender meg bare frem og tilbake uten å ordne noe som helst. Så for min del så er kundeservicen fremdeles elendig! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da må de ha forandret seg den siste måneden eller noe. For NGT sin kundeservice suger fortsatt. Hadde NGT til gullpris, men byttet grunnet ikke-eksisterende kundebehandling og null peiling. Aldri mer NGT. -b- Lenke til kommentar
GA Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Enig i det med service ja! Mer håpløst selskap skal du lete lengre etter. Betaler med GLEDE mer for en "seriøs" aktør's linjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå