Doga Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Oh yes, hos en kamerat sitter vi to stykker på et anlegg som har potensiale til å sprenge huset til himmels og spiller Resident Evil serien. Dvs, vi begynte i dag og skal fortsette noen kvelder fremover. Eneste minuset er at vi ikke fikk låne prosjektøren som var planen, men en tv holder jo. Lyd > bilde i ytterste konsekvens i denne sammenhengen. Har spilt spillene siden '98 men har faktisk ikke tenkt tanken heller på anlegget før nå, selv om det har vært i hus i 2 år hos kompisen Uansett, det ruler så vilt! Tenkte jeg bare måtte dele gleden Mulig vi spøler gjennom Dino Crisis 1 & 2 også. Gode spill vil jeg si, med mange minner. Flere som har gjort dette? Antar det, vi kan da ikke være de eneste? Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Oh yes, hos en kamerat sitter vi to stykker på et anlegg som har potensiale til å sprenge huset til himmels og spiller Resident Evil serien. Dvs, vi begynte i dag og skal fortsette noen kvelder fremover. Eneste minuset er at vi ikke fikk låne prosjektøren som var planen, men en tv holder jo. Lyd > bilde i ytterste konsekvens i denne sammenhengen. Har spilt spillene siden '98 men har faktisk ikke tenkt tanken heller på anlegget før nå, selv om det har vært i hus i 2 år hos kompisen Uansett, det ruler så vilt! Tenkte jeg bare måtte dele gleden Mulig vi spøler gjennom Dino Crisis 1 & 2 også. Gode spill vil jeg si, med mange minner. Flere som har gjort dette? Antar det, vi kan da ikke være de eneste? 6767983[/snapback] Yes. Spiller utelukkende med lyden gjennom recieveren. Pokka nødt faktisk, siden tv'n ikke har høytalere. Og jeg er enig, virker litt puslete å spille på 10 watt tv høytalere etter man har hørt hvor mye fetere det blir med SKIKKELIG lyd :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå