Gå til innhold

God service... eller bare jeg som er kravstor?


Anbefalte innlegg

Så at en butikk hadde micro sd-kort inne på 1gb.

Jeg tok og bestilte det over nettet (hentes i butikken) og det stod at jeg skulle få melding om når den var klar til henting.

Hørte ikke noe dagen etterpå så jeg måtte ringe inn og etter en god stund så fikk jeg svar. Og ja, den var klar til henting.

 

Tilfeldigvis sendte jeg en mail og lurte på åpningstidene og da fikk jeg som svar da jeg var på vei til å hente den at det hadde skjedd en feil der og at de ikke hadde den inne.

De kunne imidlertig skaffe den til mandag, helt sikkert... jeg godtok dette.

 

Når moren min skal plukke opp minnekortet for meg har den fortsatt ikke kommet, men de printer ut en lapp til hun som hun tok med til meg, og for samme prisen kan jeg kanskje få et 1 gb kort av et dårligere merke i slutten av uka.

 

Dette var jammen saker... endte med at jeg kansellerte hele greia etter lite forståelse.

 

  E-mail fra butikken skrev:
Kan dessverre ikke noe for dette her. Er ikke våres feil at leverandørene våres ikke har det på lager eller at de datoene som de oppgir blir forandret. At du synes det er dårlig service for være dine ord. Jeg kan ikke annet enn å beklage.

Bare lurer på en liten ting... når de lover levering på mandag (får datoen på lørdag) så må den jo ligge inne på lager, ikke sant? Så selgeren må jo ha sett helt feil og skylder på leverandøren. Alt dette kommer jo fra et stort lager i Sandefjord etter det jeg veit, og ligger det ikke inne der så får de jo ikke tak i det på en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet blir om de lovet deg det. Hvis de lovet deg det så er det jo en ting, men kan det hende at de sa at de forventet å få den inn på disse datoene?

 

Mange leverandører er flinke til å forandre på dato for levering, og da blir det litt vanskelig for butikkene å være sikre.

Lenke til kommentar
  Nuffern skrev:
Spørsmålet blir om de lovet deg det. Hvis de lovet deg det så er det jo en ting, men kan det hende at de sa at de forventet å få den inn på disse datoene?

 

Mange leverandører er flinke til å forandre på dato for levering, og da blir det litt vanskelig for butikkene å være sikre.

6768178[/snapback]

Det vet jeg selv som jobber i butikk... men jeg fikk denne meldingen:

  Sitat
Kan ha det i løpet av mandagen til ca kr 550,-

Jeg tolker det som at han vet han får det inn da siden han sier det slik.

Lenke til kommentar
  Gurglemuffin skrev:
  datating skrev:
[..] og for samme prisen kan jeg kanskje få et 1 gb kort av et dårligere merke i slutten av uka.

6767901[/snapback]

Stussa litt på den jeg. Mer korrekt service ville isåfall ha vært og tilby deg et dyrere merke for samme pris.

6769116[/snapback]

 

Om "Kan" blir til "Sikkert" så kan kanskje "bedre merke" bli til "dårligere merke" også? Hva stod det på lappen?

Lenke til kommentar
  Jove skrev:
  Gurglemuffin skrev:
  datating skrev:
[..] og for samme prisen kan jeg kanskje få et 1 gb kort av et dårligere merke i slutten av uka.

6767901[/snapback]

Stussa litt på den jeg. Mer korrekt service ville isåfall ha vært og tilby deg et dyrere merke for samme pris.

6769116[/snapback]

 

Om "Kan" blir til "Sikkert" så kan kanskje "bedre merke" bli til "dårligere merke" også? Hva stod det på lappen?

6769128[/snapback]

Saken er den at jeg kunne få tak i fra et annet sted, men de er som sagt tomme nå siden jeg valgte å vente siden jeg fikk beskjeden at de kunne ha den i løpet av mandagen. Skal jeg ikke tolke det dit hen at de har den på mandag og ikke en dårligere brikke om 4-5 dager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...