readytokillmycar Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ja lønn har de sikkert... hehe... men hvor mye? forskjell på lagermedarbeider og lageransvarlig? hva med resten? anybody ? noen som vil informere meg litt rundt dette? Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvor gammel er du Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) ja lønn har de sikkert... hehe... men hvor mye? forskjell på lagermedarbeider og lageransvarlig? hva med resten? anybody ? noen som vil informere meg litt rundt dette? 6767743[/snapback] Vil tro de følger vanlige tariffordninger https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=622531 Endret 29. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tråden er feilpostet, og flyttes til jobbkategorien vår. Svaret på spørsmålet ditt er at lønnen er god nok, rundt det resten av bransjen ligger på tenker jeg . Noe mer spesifikt vil du ikke få ut av noen her. Lenke til kommentar
readytokillmycar Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Er 27. ikke relevant erfaring, kan vel kategoriseres som en Potet... brukes til det meste. Har høyskoleutdannelse, men ikke innenfor dette. Lenke til kommentar
framoeng Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er 27. ikke relevant erfaring, kan vel kategoriseres som en Potet... brukes til det meste. Har høyskoleutdannelse, men ikke innenfor dette. 6769625[/snapback] Et sted mellom 100-120 kr timen kan du regne med. Tror ikke du får noe mer enn det hos elkjøp på lageret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå