Gå til innhold

Kebab rundt Storo senteret

Dr3as

Anbefalte innlegg

Erik er en pctekniker, jeg og dimiles er selgere. Mer info om han får du ikke :).

You got that right!

Hvis noen leter etter Jon (Alastor) i butikken er det bare se etter fyren som alle spør etter / spør noe om. Har forøvrig også merkverdig lik stemme som Preben.

:---D

6773565[/snapback]

Hahahaha.

Uff..den hovmesterstemmen min på jobb er ikke bra ass..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bislet er aldri for langt unna. Hender jeg drar fra Lambertseter til Bislet og hjem bare for å få tak i noe kebab. Går vel en trikk forbi som går rett til Bislett? Rekker vel glatt å dra ned og kjøpe kebab også tilbake på jobb/hjem etterpå. Kebaben får man asap når man bestiller.

6768055[/snapback]

17,18,11 går forbi bislett.

bislett kebab er best. har smakt mange kebaber i Oslo og andre steder og ingen kebab kan måle seg med en Stor kylling-/vanlig kebab, medium, uten tomat og med ekstra hvit saus.

Lenke til kommentar

Hvis man kjører er det ikke såå ille å kjøre ned til Bislett kebab, men problemet er vel heller å parkere i nærheten. Må bli det parkeringshuset inn til venstre litt lenger end kanskje? Men da blir det jo litt langt å gå opp til kebaben igjen..

Men så det er ingen alrighte spisesteder på storo?

Må stikek inne elkjøp en dag for et gjensyn med dimiles :wee:

Lenke til kommentar

Haha.. Morsomt hvor mange folk som har tilknytning til Storosenteret.

Jeg flytta nettopp til Oslo, og bor bare et lite stykke nedenfor Storosenteret. Kjøpte akkurat vaskemaskin på Elkjøp der oppe.. Til mandag skal jeg opp en tur til Elkjøp for å kjøpe noe greier jeg kan sette vaskemaskinen på, siden den rister så utrolig under sentrifugering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...