Gå til innhold

Kebab rundt Storo senteret

Dr3as

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bigbite har vært brukt til lunch, overtidsmat er det ikke :p

Hms, var mange fra forumet som hadde noe rundt der å gjøre ja :p Skremmende. Men forsent ute til jobb. *Kaste seg på toget, bytte til bane og komme seg inn i linprobygget*

Lenke til kommentar
Overrasker meg egentlig hvor mange som hadde tilknytning til storosenteret her da :p. Jeg som har jobba der i 3 år og knapt sett en forumbruker, hehe.

6768385[/snapback]

jeg har jo til og med kommet bort og hilst på deg.

Har vært der flere ganger også, men du er jo alltid opptatt.. og jeg er ikke av typen som gidder og trekke kølapp for å hilse på.. :p

Lenke til kommentar
Overrasker meg egentlig hvor mange som hadde tilknytning til storosenteret her da :p. Jeg som har jobba der i 3 år og knapt sett en forumbruker, hehe.

6768385[/snapback]

jeg har jo til og med kommet bort og hilst på deg.

Har vært der flere ganger også, men du er jo alltid opptatt.. og jeg er ikke av typen som gidder og trekke kølapp for å hilse på.. :p

6768695[/snapback]

Japp, du er den eneste :). Hadde glemt at du skrev på forumet mer, hehe. Også Dimiles seff.

Lenke til kommentar

Alastor hehe, kan hans etternavn :p har jo det i papiret mitt.. ang xbox360 harddisk blabla.. Hyggelig fyr, det er alt jeg kan si om ham :) forresten har jo sett deg! :)

On topic; Dr3as Grefsen Bistro suger balle når det gjelder kebab, ikke dra dit. Ta heller t-bane til Ullevål stasjon og kjøp kebab der.. Står siden av stasjonen :) HAr hørt av kompiser at kebab der er god.

Lenke til kommentar
Erik er en pctekniker, jeg og dimiles er selgere. Mer info om han får du ikke :).

You got that right!

Hvis noen leter etter Jon (Alastor) i butikken er det bare se etter fyren som alle spør etter / spør noe om. Har forøvrig også merkverdig lik stemme som Preben.

:---D

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
KebabBiten er drittdigg..!! Ligger på Carl Bernersplass..kanskje litt langt unna?

Kanskje jeg også skal stikke innom Elkjøp og spørre etter "Alastor" ^^ ..

Ville dine kollega kjenne igjen nicket?

6768021[/snapback]

Jah faen, kebabbiten er kanongod. Spesiellt den sterke chilisausen der. Men ligger lengre unna enn gangavstand liksom.

Og nei - spør du etter alastor så sier folk "hæ" :p.

6768042[/snapback]

Får slengje meg på her som tredjemann på lasset. Kebabbiten vart besøkt både tidt og ofte i løpet av det året eg gjekk på bibelskule inne i Oslo (oppe i Sinsenveien).

Eg stikk enno innom der kvar gong eg er i nærleiken. Anbefalast på det varmaste! :dribble:

(Uff då, no fekk eg utruleg lyst på kebab... :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...