Gå til innhold

Kebab rundt Storo senteret

Dr3as

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neh, lite kebab for oss på storo gitt.

Men - er et par rett nede på torshov, 2 min med trikken. Aner ikke hvor gode de er dog.

Du kan evt gå over til bigbite på storosenteret, den er jo nydelig og langt sunnere ;).

Eller stikke innom elkjøpen og hilse på dimiles og meg :p.

Lenke til kommentar
KebabBiten er drittdigg..!! Ligger på Carl Bernersplass..kanskje litt langt unna?

Kanskje jeg også skal stikke innom Elkjøp og spørre etter "Alastor" ^^ ..

Ville dine kollega kjenne igjen nicket?

6768021[/snapback]

Jah faen, kebabbiten er kanongod. Spesiellt den sterke chilisausen der. Men ligger lengre unna enn gangavstand liksom.

Og nei - spør du etter alastor så sier folk "hæ" :p.

Lenke til kommentar

Bislet er aldri for langt unna. Hender jeg drar fra Lambertseter til Bislet og hjem bare for å få tak i noe kebab. Går vel en trikk forbi som går rett til Bislett? Rekker vel glatt å dra ned og kjøpe kebab også tilbake på jobb/hjem etterpå. Kebaben får man asap når man bestiller.

Lenke til kommentar
Overrasker meg egentlig hvor mange som hadde tilknytning til storosenteret her da :p. Jeg som har jobba der i 3 år og knapt sett en forumbruker, hehe.

6768385[/snapback]

Jeg er der titt og ofte ;)

Akkurat det stemmer faktisk, Stine. Jeg kjøpte chilireker-baguetten der og det varke reker eller chili i den. Det var bare alt det vanlige tilbehøret som salat, agurk og tomat. Dette fant jeg da selvfølgelig ut da jeg hadde kommet hjem igjen. :///

6768387[/snapback]

Jepp, det var det som skjedde meg og. Fikk bare salat og så det alt for sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...