Dr3as Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Flyttet inn i nye lokaler som ligger like ved storosenteret. Etter å ha jobbet sent et par dager har jeg funnet ut en ting jeg mangler.. Nemlig et sted i nærheten jeg får god kebab på. Så nå, noen som kan anbefale et sted? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er svært interessert sjæl ettersom jeg jobber på storosenteret. Den beste vil jo bli Bislett Kebab, men den er altfor langt unna. Så da får det duge med lunsjordning på jobben. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Neh, lite kebab for oss på storo gitt. Men - er et par rett nede på torshov, 2 min med trikken. Aner ikke hvor gode de er dog. Du kan evt gå over til bigbite på storosenteret, den er jo nydelig og langt sunnere . Eller stikke innom elkjøpen og hilse på dimiles og meg . Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er svært interessert sjæl ettersom jeg jobber på storosenteret. 6767970[/snapback] Hvilken butikk? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er svært interessert sjæl ettersom jeg jobber på storosenteret. 6767970[/snapback] Hvilken butikk? 6767989[/snapback] Gjett? ^^ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Gjett? ^^ 6767994[/snapback] aha, elkjøp. Da kan du hjelpe meg med kjøp av ny mobil og laptop hvis jeg stikker innom, da? Hadde vært greit å få hjelp fra noen som kan noe, har kjøpt katta i sekken tusen ganger. Endret 29. august 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) KebabBiten er drittdigg..!! Ligger på Carl Bernersplass..kanskje litt langt unna? Kanskje jeg også skal stikke innom Elkjøp og spørre etter "Alastor" ^^ .. Ville dine kollega kjenne igjen nicket? Endret 29. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tja - jeg er jo egentlig verdens sleskeste selger..*Host* . Nei spøk til side.. lappis og slikt kan jeg sikkert hjelpe deg med, det er null trøbbel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 KebabBiten er drittdigg..!! Ligger på Carl Bernersplass..kanskje litt langt unna?Kanskje jeg også skal stikke innom Elkjøp og spørre etter "Alastor" ^^ .. Ville dine kollega kjenne igjen nicket? 6768021[/snapback] Jah faen, kebabbiten er kanongod. Spesiellt den sterke chilisausen der. Men ligger lengre unna enn gangavstand liksom. Og nei - spør du etter alastor så sier folk "hæ" . Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Bislet er aldri for langt unna. Hender jeg drar fra Lambertseter til Bislet og hjem bare for å få tak i noe kebab. Går vel en trikk forbi som går rett til Bislett? Rekker vel glatt å dra ned og kjøpe kebab også tilbake på jobb/hjem etterpå. Kebaben får man asap når man bestiller. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hadde vært greit å få hjelp fra noen som kan noe, har kjøpt katta i sekken tusen ganger. Haha, ikke kom til meg. :----P Jon kan sikkert klare å lure deg litt derimot. ^^ Endret 29. august 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hender at jeg titt og ofte kjører fra Tveita til KebabBiten for å kjøpe en kebabmiddag...seriøst mye mat for penga! Ringer dem fra bilen slik at den er klar for henting..hehe..*sikle* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Og nei - spør du etter alastor så sier folk "hæ" . Jeg ekke "folk" jeg, altså? :--P Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Og nei - spør du etter alastor så sier folk "hæ" . Jeg ekke "folk" jeg, altså? :--P 6768102[/snapback] Selvfølgelig ikke, kan ikke gi meg en bra mobildeal og greier. Er ikke mye folk du, nei. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du kan evt gå over til bigbite på storosenteret, den er jo nydelig og langt sunnere . Hadde de enda brukt hansker... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 De vasker hendene med såpe for hver de lager etter hva jeg har sett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ikke det jeg har sett, ikke når det er masse folk i kø.. Kjøpt der en gang, og jeg fikk ikke noe kylling i baguetten, kanskje en bit.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Overrasker meg egentlig hvor mange som hadde tilknytning til storosenteret her da . Jeg som har jobba der i 3 år og knapt sett en forumbruker, hehe. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Akkurat det stemmer faktisk, Stine. Jeg kjøpte chilireker-baguetten der og det varke reker eller chili i den. Det var bare alt det vanlige tilbehøret som salat, agurk og tomat. Dette fant jeg da selvfølgelig ut da jeg hadde kommet hjem igjen. :/// Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Overrasker meg egentlig hvor mange som hadde tilknytning til storosenteret her da . Jeg som har jobba der i 3 år og knapt sett en forumbruker, hehe. 6768385[/snapback] Jeg er der titt og ofte Akkurat det stemmer faktisk, Stine. Jeg kjøpte chilireker-baguetten der og det varke reker eller chili i den. Det var bare alt det vanlige tilbehøret som salat, agurk og tomat. Dette fant jeg da selvfølgelig ut da jeg hadde kommet hjem igjen. :/// 6768387[/snapback] Jepp, det var det som skjedde meg og. Fikk bare salat og så det alt for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå