Gå til innhold

Inspiron 9400, min config, noen innvendinger?

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille denne maskinen imorgen, pga skole må jeg ha bærbar, å valget falt på denne....

Specs:

Komponenter

Intel ® Core™ Duo Processor T2300E (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

Ekte Windows® XP Professional, SP2, norsk språk

Ingen serviceoppgradering valgt- kun 1 års henteservice

17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife®

1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)

60GB (7,200 rpm) SATA Hard Drive

8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS

Jeg har også valgt 9-celle 80 WHr batteri, er det stor forskjell fra dette og til standard 6-celle 53 WHr batteri?

Vil jeg få maks ytelse ut av maskinen med den cpu'en? (med tanke på skjermkortet)

Takker for hurtige svar da jeg skal bestille imorgen, prisen er på 15,102,-ink frakt og mva

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Core 2 Duo vil være i salg i Dell maskiner i morgen!

Viktig og vente 20 timer til da.

6769986[/snapback]

men!

"the first versions of Core 2 Duo are completely backwards compatible with the Napa platform that Core Duo currently uses, and thus they share the same Socket-M interface. Unfortunately for Merom, Napa only supports a maximum of a 667MHz FSB and thus has almost 40% less bandwidth to the CPU than the desktop version, and is identical to what the fastest Yonah CPUs use. The problem with FSB limiting Merom like this is that Merom is a hungrier core (as we've seen by the table above) than Yonah, so it needs a faster FSB in order to truly stretch its legs. The tradeoff is that a faster FSB consumes more power, thus reducing battery life, not to mention that you'll need a "new" chipset to support the faster FSB."

:ermm:

får vel venta da...blir sikkert mye dyrere også, å da forsvinner vell den dobbelt ram til samme ris tilbudet også :)

Lenke til kommentar
Jeg har også valgt 9-celle 80 WHr batteri, er det stor forskjell fra dette og til standard  6-celle 53 WHr batteri?

6767662[/snapback]

Jeg får ca 3 timer med ganske kraftig bruk (dvd-film eller surfing på nett via trådløst nett med spilling av mp3 og installering/cd-brenning), det billigste batteriet greier max 2 timer etter hva jeg har lest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...