MorraDi Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Onsdag den 16.10 bestilte jeg et kamera fra Pixeloo og torsdag den 24.10 sjekket jeg opp hvor pakken var: Søketidspunkt, dato: 24.10.02, tid:10:27:09 Produkttype: CARRYON EGENEMBALLERT Vekt: 1,5 kg Dato:21.10.02 Klokkeslett: 14.25 Hendelse: ANKOMST UTVEKSLINGSKONTOR Poststed: 0024 OSLO Så jeg sendte en mail til Postens kundeservice som svarte kjapt at jeg måtte ta kontakt med tollavdelingen 23149387. De kunne ikke hjelpe meg noe videre, men ga meg et nytt tlfnr. - 23147710 - til et swat-team som leter opp pakker, men nei. "Den pakken ligger nok i en container som ikke er åpnet enda, så det tar nok sin tid før du får den pakken. Dessuten holder vi på med omlegninger, er underbemannet og har dårlige system." Da forstod jeg at jeg hadde møtt veggen. Som en feedback til Pixeloo sendte jeg en mail til de mhp leveranser/tider til Norge. Så gikk det noen timer, og så ringer Tomine (tror det var det hun het)fra Pixeloo og lurer på om jeg gjerne ville ha den pakken. Og pakken fikk jeg i går ved å hente og fortolle den selv etter at hun fikk Posten til å åpne containeren og hente ut pakken. Det er kundeservice det! Meget bra av Pixeloo. Faktaopplysning: Dette var i Oslo. Posten holder visstnok på med en sentralisering av tollbehandlingen så de sliter med et etterslep på minst 8 arbeidsdager på import-pakker. Mao. dersom man skal ha noe til jul fra utlandet bør man nok begynne å tenke på å bestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå