Gå til innhold

Irriterende problem

Anbefalte innlegg

Jeg kjører win xp, hver gang jeg holder musepila over program som f.eks icq, skrur icq seg av, andre program lignende icq nekter å starte opp, eller starter opp halveis og bare slutter å laste, maskina virker også veldig syk enkelte ganger når jeg akkurat har starta den opp, samme hva jeg klikker på eller gjør så skjer det absolutt ingenting, så det ender med at jeg må dra ut strømmen.

jeg prøvde annen hd med annen windows på og da fungerte maskina helt fint, så det må være noe som har skjedd med windowsen min.

jeg kan tenke meg at det har noe med den delen av windowsen som kjører program som icq, hva slags program er egentlig icq? det er vel ikke java?

maskina har funket fint i flere måneder før dette skjedde, og jeg har heller ikke installert ny hardware eller software i det siste, jeg har også kjørt virusscan, scandisk, chkdisk og en del norton programmer, ingen finner noe feil.

takker for tips, oral, eller dårlig moral

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du kjører cracka verson av xp har du deg sel å takke. i såfall skaff deg en lovlig verson eller corporated ed.

vet at corp også er en "cracka" vers,men den funker bedre en den første versonen som kom.

uansett. for å løse det problemet du har ville jeg prøvd å kjøre serivce pack1, evt på nytt viss du allerede har gjort det.

håper det hjelper.

formatering er en skikkelig ræva løsning!!

ps. overklokking kan føre til korupte data, hvis du har overklokka vil jeg anbefale og klokke ned, i hvertfall ett lite hakk, for å se om det kan bli bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...