tinyy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 PC'en finner tlf men det står at jeg må sette inn Memory stick, jeg får ikke tilgang til mobilen min, skjønner ikke hva jeg gjør galt?! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hmm,jeg kjører min opp mot pc uten minnebrikke i. Du kan også prøve dette programmet,da jeg finner ut at det funker bedre til de fleste telefoner. MyPhoneExplorer Lenke til kommentar
tinyy Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Takk. skulle gjerne fått det til uten å måtte laste ned noe annet da, den skal jo funke når du legger inn det som følger med... ingen andre som har hatt det samme problemet? eller har en løsning? Du må vel ikke kjøpe memory stick for å kunne koble mobilen til data Da burde hvertfall minnebrikke fulgt med! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nei du trenger ikke minnebrikke. Men sjekk tilkoblingsalternativene oppe til høyre i programmet Sony Ericsson PC Suite der det står "hvordan koble til" Lenke til kommentar
tinyy Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hjelper ikke gitt! Inegn som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå