Gå til innhold

Diverse logoer til skoleprosjekt

Anbefalte innlegg

heisann!

Vi i 2. klasse på VGS her har fått i oppgave å starte et firma, der vi skal lage et fiktivt produkt, som kanskje skal selges. (skolegensere)

Derfor trenger vi et forslag til "firmalogo" og til logo som kan passe på genseren..

Logo til firmaet:

Fritt fram. Namnet er ikke bestemt ennå, jeg tror de snakket om at namnet skulle muligens være "KMUH" - Klær Mot Uetisk Handel. KMUH skal stå med store bokstaver, og "Klær Mot Uetisk Handel" skal stå med mindre bokstaver enten under eller komme frem en annen plass i logoen.

Logo til genserene:

Liten logo foran, stor bakpå.

Den lille foran skal det stå "HVS" og bakpå skal det stå "Haram Vidaregåande Skule"...

Håper at noen snille sjeler kanskje kunne ha hjulpet oss med logoer, da det hadde blitt mye bedre enn at vi knoter til noe dårlig selv..

På forhånd takk :)

Endret av twarr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

flott :) laget i photoshop eller?

Egentlig er det det samme hvordan logoen er, da vi bare vil ha mange forslag der gruppen samlet kan bestemme seg for en :-)

Hvor stor den skal være, er jeg ikke helt sikker på... den skal i utgangspunktet brukes på genserene (liten logo nederst på genserene), men også muligens i brev o.l....

Lenke til kommentar

Meget pen ja :)

Nei, går ikke medie og kommunikasjon.. og jeg burde jo i utgangspunktet kunne PS, men har ikke orket å sette meg inn i det :)

Men nå har de plutselig endret mening, og det har plutselig blitt et nytt namn.. (final, blir ikke endret etter dette):

KMUH - Klær Mot Uetisk Handel

(:p)

Anyway - tanken er KMUH stort og at teksten "Klær Mot Uetisk Handel" kommer frem enten under eller en annen plass i logoen...

Tusen takk til alle som har laget logoer, kjempeflott :) Håper noen orker å lage til det nye namnet også :)

Lenke til kommentar
Kan lage større om ønskelig. Når det gjelder genserene så syns jeg det er ganske svakt å be andre lage noe som dere skal selge. Man kan ikke starte ett firma og selge andres idèer (uten å betale for det).

6846561[/snapback]

Enig med deg der.. Vi holder på å prøver å lage logoer, får se hva vi får til. Om ikke annet får vi veldig inspirasjon her, da :)

Det blir jo etterhvert en viss inntekt i firmaet, så da kan jo sikkert han som laget logoen, om den blir benyttet, bli betalt en symbolsk sum..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...