DevianX Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg undersøkte litt ang. hvilken modell jeg hadde på min sony skjerm. Det er til min store overraskelse en G420. Da betalte jeg 4000,- mer enn vanlig pris. Jeg kjøpte denne skjermen tidlig i år. Og da var prisen sikkert litt høyere hos de forskjellige webshopene. Uansett er jeg meget fornøyd med denne skjermen. Men litt surt å vite at jeg betalte 4000,- mer. Uansett hadde jeg ikke så mye peiling på data i den perioden. Jeg begynte å få kunnskaper da jeg registerte meg her på hw.no i april 2002. Da hadde jeg allerede hatt skjermen i par mnd. Beklager at jeg oppga feil priser, men det var den prisen jeg betalte for. Og jeg trodde at prisene lå på den samme per idag. ( skal huske å sjekke mer, før jeg svarer heretter ) Godt at det er noen som passer på at jeg skriver feil. hehe. Peace people. Et råd: Think before you write! ( gjelder spesielt meg!!!!) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 18:21, skrev LasseAndreK:Noen linker til tester/bilder o.l? :smile: Tja, vi kan begynne på HW.no. Så har vi en Test på targetpc.com. Om du vil ha enda mer så ta et søk på google :wink: Kan vel avslutte med det VS skriver på sine sider [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-27 18:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå