Gå til innhold

Hvilken skjerm skal jeg velge?

FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden han spør om 2 skjermer til under 2000kr så tror jeg at den sony skjermen til 9k er uaktuell.

Jeg hadde nok gått for flatskjermen.

Divxdude har du en link til denne fabelaktige skjermen din?

[ Denne Melding var redigert av: corcky på 2002-10-26 15:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-26 15:34, skrev Divxdude:

kjøp heller en sony til 9000,-. Du kommer aldri til å angre. Trolig verdens beste skjerm!! Jeg har brukt den i par mnd. nå. Og jeg har ikke fått vondt i øye. Det har mange av mine venner fått, siden de sitter foran ``billig`` skjermer.

hehe nå har du skryti av den skjermen din i en del poster ass! :smile:

Men når folka spør om hjelp og sitter med ca 2000.- i lommeboka hjelper det ikke stort at du anbefaler skjerm til 9000(9500 som din kosta= :smile: )

Kjøp denne den er sikkert bra!(ironi)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl

Lenke til kommentar

først og fremst kjøpte jeg ikke fra norske nettbutikker. Jeg kjøpte den direkte fra Sony.

Alle norske webshoper markedsfører ikke alle modellene til sony. Jeg valgte en som er meget bra.

Og budskapet har vel de fleste forstått. At sonu skjerm er meget bra! Måtte få det fram. hehe

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 17:12, skrev Divxdude:

først og fremst kjøpte jeg ikke fra norske nettbutikker. Jeg kjøpte den direkte fra Sony.

Alle norske webshoper markedsfører ikke alle modellene til sony. Jeg valgte en som er meget bra.

Hvilken modell er det da? Har SONY en 19" som er bedre enn G420? Så vidt jeg vet deles SONY's CRT-skjermer inn i A, E, G og F-serier. 19" finnes bare i E og G. Eller er dette feil?

LeD

Lenke til kommentar

Sony har ikke noen bedre 19-tommer enn G420 i dagens produktutvalg. Tidligere hadde de en F400, men den produserer de ikke lenger. De hadde visstnok problemer med ujevn kvalitet på den modellen.

Så jeg er veldig spent på hvilken modell Divxdude har betalt 9000,- for...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-26 09:02, skrev King_mephisto:

Burde jeg velge den 17" hyundai flat skjermen eller Samtron 96p 19"?

Nå ville jeg lagt ca 1000kr ekstra da, men av de to er Samtronen den skjermen jeg uten tvil ville valgt. Huyndaien har jeg ikke prøvd selv, men har hørt så mye negativt om den til at jeg tør å fraråde deg fra å kjøpe den. Samtronen er "helt ok", kunne aldri hatt en slik til hjemmemaskinen min, men den er blandt de bedre i den prisklassen

divxdude: skjermen blir ikke bedre selv om du har bestilt direkte fra Sony =)

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-27 17:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 17:45, skrev Divxdude:

9500,- med frakt. husk jeg nevnte fra sony direkte!

Du har fremdeles ikke fortalt oss hvilken modell det er. Håper det ikke er en G420, for da har du betalt 4000,- i overpris. Skjermen blir ikke bedre selv om du kjøper den direkte fra Sony.

Får prøve å svare på det opprinnelige spørsmålet, jeg også. Jeg tror Samtron er et godt alternativ i den laveste prisklassen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 17:51, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-10-26 09:02, skrev King_mephisto:

Burde jeg velge den 17" hyundai flat skjermen eller Samtron 96p 19"?

Nå ville jeg lagt ca 1000kr ekstra da, men av de to er Samtronen den skjermen jeg uten tvil ville valgt. Huyndaien har jeg ikke prøvd selv, men har hørt så mye negativt om den til at jeg tør å fraråde deg fra å kjøpe den. Samtronen er "helt ok", kunne aldri hatt en slik til hjemmemaskinen min, men den er blandt de bedre i den prisklassen

divxdude: skjermen blir ikke bedre selv om du har bestilt direkte fra Sony =)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-27 17:53 ]</font>

Hvilken skjerm benytter du?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 18:00, skrev LasseAndreK:

benytter en Viewsonic E790 som jeg fikk veldig billig i 2000, selv om den var et meget godt kjøp så må jeg bare innrømme at jeg er vant til kvalitetsskjermer så jeg er ikke veldig glad i den akkurat. Venter egentlig bare på en god unskyldning til å kjøpe en 19" LCD eller en skikkelig CRT skjerm. At Hardware Norge hadde den som anbefaling er IMO uforståelig :

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 18:15, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-10-27 18:00, skrev LasseAndreK:

benytter en Viewsonic E790 som jeg fikk veldig billig i 2000, selv om den var et meget godt kjøp så må jeg bare innrømme at jeg er vant til kvalitetsskjermer så jeg er ikke veldig glad i den akkurat. Venter egentlig bare på en god unskyldning til å kjøpe en 19" LCD eller en skikkelig CRT skjerm. At Hardware Norge hadde den som anbefaling er IMO uforståelig :

Noen linker til tester/bilder o.l? :smile:

Lenke til kommentar

Tenkte kanskje på å kjøpe en 19", SyncMaster 959NF. Noen tanker om den? Synes Samsung har veldig god bildekvalitet.

Har veldig lyst på en skjerm fra Samsung, har du noen andre anbefalinger om Samsung? I prisklassen 3-4k?

Mvh,

LasseAndreK

-------------------------------->

If you got the moves,

you play by the rules.

If you don't know the rules,

you don't got the moves.

--------------------------------->

[ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-10-27 18:33 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...