TOO TRILL Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 skal kjøpe meg nye høytalere, men en av ledningene som følger med det sette jeg skal kjøpe ser ut som en skjerkabel, hva er den til? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Til volumstyring elns ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja det er til den. Ikke vits å lage ny topic om den kabelen ! Du har jo lagd en som jeg kunne svare Den kabelen son ser ut som skjermkabel er Den kabelen kommer fra ene fronthøytaleren hvor man styrer volumet med, og derfor går den til subwofferen Og woila svaret avgitt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 ok, hva er inngangen på lydkort som ser ut som skjermkabelinngang? jeg ahr bare dfi lanparty lydkort uten sånn rar inngang, kan jeg da bruke systemet optimalt da? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den kabelen skal fra fronthøytalen til sub'en, og ikke i lydkoret I lydkoret skal du plugge 3 stk vanelige jack plugger les her http://www.hardware.no/tester/lyd/to_gange...ogitech/17098/3 Så finner du ut det meste , vanskeligere er det ikke Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) nå som det er oppklart, virker disse med ps2? x-530 altså Endret 30. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå