Fredzee Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hei, jeg bare lurer på om noen kan gi meg en enkel oppskrift på hvordan man formatterer en PC med Win2000 opperativsystem. Har kun gjort det på en XP PC før, men jeg antar at det ikke er like lett på en 2000. Er Windows CD nødvendig forresten? Håper dere som svarer kan beskrive fremgangsmåten på en tydelig og enkel måte, er ikke med største PC-eksperten akkurat.. Endret 29. august 2006 av Fredzee Lenke til kommentar
snarius Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Start maskina, putt i CD'en og boot frå den. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Windows 2000 installasjon er veldig identisk med XP installasjonen. Det samme det går ut på. Lykke til =) Lenke til kommentar
Fredzee Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Så jeg trenger altså en Windows 2000 CD? Er det umulig å bruke en XP CD? Hva skjer med evt. koder og sånn jeg skal taste inn? Maskinen er gammel, så alt av slike aktiveringskoder og dritt er historie. Hvor mye koster en ny Win2000 CD om jeg trenger å kjøpe en ny en? Lenke til kommentar
Fredzee Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Og i butikken koster den..? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ingen norske butikker selger Win2K lenger, dessverre. Heller ingen seriøse utenlandske, ettersom Microsoft har tatt det ut av tjeneste. Beste tipset er nok å kjøpe den på qxl eller fra et lignende sted. PS. psdata var den siste norske butikken som solgte 2000, kontakt dem og hør om de kanskje har noen liggende bortgjemt i en krok... Endret 30. august 2006 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå