ALHansen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei. Jeg skal bygge meg ny data nå, men har et par spørsmål. Jeg vurderer og kjøpe meg en 250GB Sata disk som jeg skal partisjonere til 1x50gb og 1x200gb. Den på 50gb skal jeg etter planen ha windows på, går det? Vil windows finne denne disken ved oppstart? Har kjøpt ny windows xp pro med sp2. Hørt at noen har hatt prob med sata vedrørende dette. windows finner ikke disken.... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ingen problem, XP finner disken. Partisjonering kan du gjøre enten når du legger inn XP eller senere. Noen ganger må du benytte deg av 3. parts drivere under installasjons prosessen for at XP skal kunne bruke disken. (Typisk SATA problem, men kan også være tilfelle ved ide les. ABIT AB9) "De fleste"?! nyere hovedkort trenger ikke ekstra drivere. Lenke til kommentar
ALHansen Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Ingen problem, XP finner disken. Partisjonering kan du gjøre enten når du legger inn XP eller senere. Noen ganger må du benytte deg av 3. parts drivere under installasjons prosessen for at XP skal kunne bruke disken. (Typisk SATA problem, men kan også være tilfelle ved ide les. ABIT AB9) "De fleste"?! nyere hovedkort trenger ikke ekstra drivere. 6767334[/snapback] Okey... gleder meg til og teste dette i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå