everest Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Samme med meg. Prøver å komme inn på norwegian coj #1 demo server, hvor det står 1/8, 25 ping, men til ingen nytte. Funket helt fint en stund, men nå kommer jeg ikke inn på noen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 nå har jeg også fått problemer med å logge på. før gikk det helt greit, men nå vil ingen, dette minner mer om en beta og ikke en demo av et spill som er ute om 16 dager Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Merkelige greier. Noen ganger kommer jeg inn på selve spillet, andre ganger ikke. Får beskjed om noe ChromeEngine-greier. Tror jeg fikset det nå. Måtte slå av Call of juarez MP på prosseser. Merkelig. Endret 30. august 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kan være dere som har problemer har en brannmur på som blokkerer noe? Evt. så kan det hende at spillet trenger at dere åpner noen porter..? Selv kjører jeg internetten min direkte i adsl modemet, og jeg har ingen brannmur / anti-ditt eller anti-datt.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har tillatt CoJ i XP-brannmuren, og router-brannmuren lar alle andre ting gå gjennom - jeg finner jo tross alt serverne i browseren! Virkelig irriterende saker. Jeg som hadde gledet meg til å spille CoJ på nettet. Det må forresten også nevnes at den server-browseren SUGDE. Dog, den er sikkert midlertidig. Alle slike ting blir vel fullført i løpet av det aller siste stadiet. Èn ting er sikker, og det er at server-browseren ikke er akseptabel slik den er nå! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 nei jeg hadde ingen problemer med å joine i går eller tidligere i dag, så helt plutselig ble det helt umuig å joine, det virker som mange har det problemet da de fleste servene bare har 1 person på dem. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen ganger er "Authorization" serveren nede ser det ut som. For jeg merker at de tidene det ikke går ann å connecte, de tidene er de offisielle serverene nede også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 nå fikk jeg spillt 15 min før serveren byttet brett og jeg falt ut. dette er noe som MÅ fikses Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er ingen servere i serverlista mi heller nå.. Er tydligvis store master-server problemer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg finner servere, jeg. Finner mange, og det er mange spillere inne på de fleste serverne. Da er det jo desto mer hyggelig at jeg fortsatt får den der mongolide autorisasjonsfaenskapen fortsatt... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 demo'n fortsetter å overaske, nå kommer jeg forbi den athenticate dingsen men nå er alle servere fulle, selv de som viser 0 av 16. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Samme problem her. Enten problemer med auth dritten, eller at de er fulle, selv om de er langt fra fulle. 1 av 20 forsøk kommer jeg meg inn. Får håpe fullversjonen vil ha noe bedre der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 kom meg endelig inn og da var det gøy, 24 poeng 14 kills, fikk 10 poeg for å stjele gullet og levere det. tok litt tid på å komme inn i det, men ble gøy de 2 siste rundene drepte jeg 5 og 4. gøy å rule gata Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kjekt når du kommer inn ja. Men et annet problem jeg også har er at når jeg klarer å connecte, så bare hopper den tilbake til menyen når loadingen er nesten ferdig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Idag funker det bra hvertfall. Stealth, har du servern din oppe nå? Lenke til kommentar
everest Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fikk spilt litt til i dag, men nå ser det ut til at den "authorization"-greia er på gang igjen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg fikk spilt litt i dag, på Stealth sin server. Ble ikke videre imponert, men spillet skal kjøpes likevel - nå hovedsaklig for SP-kampanjen sin skyld (spesielt siden COOP nå har blitt "tatt vekk" ). Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Er jo virus i den demoen. Funker ikke her. Kaspersky tar jo av helt Endret 1. september 2006 av Razer63 Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Er jo virus i den demoen.Funker ikke her. Kaspersky tar jo av helt 6783436[/snapback] Samme problemet her. Når man stenger kasp.anti vir så får man beskjed om den ikke kan skrive til fil eller no. Så dropper hele dr**** ps: demoen ble lastet ned her på gamer.no /jan Endret 1. september 2006 av NorLord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg