Gå til innhold

Avspilling av filmer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Tror neppe noen som har Adsl eller annen form for bredbånd i dag er uskyldig når det kommer til nedlastning av musikk osv..

Godt poeng. Bredbånd fører mer eller mindre automatisk til at man blir fristet til å hente ned ting man ikke ville gjort med tregere oppkobling.

Har vel tilsammen hentet 3 filmer fra internet. Den første var Spiderman, jeg hadde nettopp sett den på kino (og skal kjøpe den på DVD), den andre var eh.. en "skrekkfilm" basert på et skrekkspill. Den var så dårlig at det var flaut, selv om jeg så en middels bra DivX. Den tredje var Shrek. DVD utgaven står nå i hylla mi.

Anyways, når det gjelder opphavsrettighetene er jeg ikke sikker ennå, og må vel betale noen tusinger til en advokat for at dem skal gidde å sjekke det, vil ikke skje. Jeg håper bare at fler som laster ned filmer går og kjøper dem etterpå. Det er som når man hører MP3 låter og kjøper CDen - kvaliteten på produktet blir bare så sabla mye bedre.

Når jeg søkte på nettet, så jeg minst 3 steder at det ble nevnt i en sammenheng som tilsa at nedlasting av spillefilmer fra nettet er lovlig i Norge, men ikke i Sverige. Ingen av dem var helt klare på det området, det ble bare mer diffust.

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-28 18:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...