siDDis Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Eg skal skaffe komplett PC til ein ungdom på 14 år. Planen er at den skal vera mest mogleg framtidsretta. Dual Core er eit must, må setja tak på 1 GB minne og GeForce GT7600. Ati er ikkje eit valg då han bruker og litt Linux. Går vell mest i Fifa og Need for Speed for han. Mitt største problem er valg av kabinett og kor kraftig PSU han trenger. Han ville ha ein fin PC med ikkje for mykje fjortiss faktor på kabinettet(Sjølv om han er fjortiss hehe). Støy er og litt viktig, den skal støye klart mindre enn feks ein Xbox 360 Får han meir for pengane for ein 17" enn ein 19"? Kom med forslag. Ja så må eg nemne at PCen skal og byggas av butikken, kor mykje vil det koste i tillegg? Sidan eg bur for langt vekke og dei er lite datakyndige så er det best butikken bygger den Lenke til kommentar
snarius Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Skal legge meg no snart men kan komme med noken forslag. CPU Oversikt over 7600GT kort Men vil berre seie at DETTE gir deg/han MYKJE meir for pengane. Men han skal vel ha nVidia uansett. Når det gjeld harddisk er WD SE16, Hitachi 7K250 og Samsung P120 bra. Samsungen er ganske stille, og den frå Hitachi vann ein test her for ikkje så lenge sidan. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Helt enig med Imperivm. Nå trenger han jo HK, PSU, minne og case òg. Omg, æsj, orker ikke å linke, noen andre får steppe inn. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvis du vil at butikken skal bygge er det vel bare og se på de store nett butikker etter Pc-byggere . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå