StrongBad_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Idag fant jeg plutselig ikke DVD-rommen min på min datamaskin. Har sjekket at ledningene står ordentlig i osv. Men jeg finner DVD spilleren på enhetsbehandling og der står det: Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren men kan ikke finne maskinvareenheten (kode 41) Hva betyr detta? Kan det være virus/spyware? Endret 29. august 2006 av StrongBad_ Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Dette kan fikses i registry, du må fjerne noen filter verdier, husker ikke akkuratt hvor du gjorde dette, men jeg fant løsningen med å søke på feilmeldingen på google, tror de også har et svar på dette forumet en plass Edit, leste posten din en gang til, tror jeg fikk error code 9 når jeg løste det i registry, errorcode 40 er jeg ikke sikker på hvordan du kan fikse Endret 29. august 2006 av trrunde Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 hmm ikke kjent med det registry greiene men.. Gjerne fortell meg om åssen det virker og hvordan jeg skal få igang Dvd spillern igjen! Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 hjelp meg! noen der ute må kunne hjelpe meg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg postet i din andre tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=624063 Hjelper det? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 ja jeg så det, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Vil det hjelpe med en formatering? Eller vil ikke det funke pga jeg ikke får bootet fra xp'en? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Prøv å bytt ut den IDE-kabelen i stasjonen med en annen. Mulig den er skadet. Skjer enkelte ganger om kabelen blir brettet. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 du kan prøve å stare opp xp'cden. visst det går er det noko ein feil i windows som gjør det. Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hadde samme problem som deg, feilkode 41. Denne gjorde susen. Er som trrunde sier bare å slette et par verdier i regedit. Står godt forklart. Endret 5. september 2006 av Russlebiffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå