Switters Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, Byttet nettopp kjøler på CPU og skrev samtidig ned steppingen. Noen her som vet om CCBWE 0532MPMW er en bra stepping for en X2 4400+? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Tillater meg å bumpe denne nå jeg....Ingen som har kunnskap om gode steppinger på X2 4400+? Lenke til kommentar
smy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Har en ccbwe 0528 cpmw her som klre 2.8-2.9ghz på luft og går på 3.2ghz på fasen. Men spør på den tråd om stepping undre x2 overklokking http://www.xtremesystems.org/forums/forumdisplay.php?f=58 Endret 31. august 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Switters Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Søkte i forumet du linket til etter min stepping, men fikk ingen treff. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det men.....Er jo ikke store forskjellen på våre steppinger, men det er vel kanskje de små ulikhetene som gjør de store forskjellene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå