bonaqua Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei Ser på ein pc for noen her. Den funket helt normalt i dag morges, men nå går den som i sirup, og bruker ca 30 min på å komme inn i windows pålogging, før den låser seg... sikkermodus er helt lik. Skulle ha reddet ut noen bilder frå den. nokon som veit kva som har skjedd. har windows xp plata tilgjenglig, men vil redde bildene før eg formatere. kan eg eventuelt gjøre noko i repair console via xp plata? hun har ikkje innstallert eller gjort noko med pcen siden i dag morges Forslag? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Prøv å logg inn i sikkerhetsmodus for å redde bildene. Hold inne F8 under oppstart. Deretter kan du jo formatere hvis du ikke har lyst til å finne ut av problemet. Lenke til kommentar
navyboy Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 HeiSer på ein pc for noen her. Den funket helt normalt i dag morges, men nå går den som i sirup, og bruker ca 30 min på å komme inn i windows pålogging, før den låser seg... sikkermodus er helt lik. Skulle ha reddet ut noen bilder frå den. nokon som veit kva som har skjedd. har windows xp plata tilgjenglig, men vil redde bildene før eg formatere. kan eg eventuelt gjøre noko i repair console via xp plata? hun har ikkje innstallert eller gjort noko med pcen siden i dag morges Forslag? 6766880[/snapback] Installer windows uten å formatere da vel! (det går an). Ellers kan du jo bare ta ut disken og putte den i en annen maskin for så å brenne ut bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå