olemagnus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har et problem med pcen.. Når jeg skrur på dataen kommer det på skjermen "no signal" Jeg skrur av og på strømforsyninga og det funker,men det kommer "overclocking failed press f2 to continue as normal" ( jeg har ikke overklokka noe som helst, og har gått inn på BIOS og trykket default settings men samme lapp kommer opp. Så en dag funker det ikke å skru av og på strømforsyninga. Det står bare "no signal" Jeg prøver et annet skjermkort og det funker.. Så jeg bestiller meg et nytt skjermkort. Det er nå 3 dager gammelt.. Det funket i begynnelsen men nå er det svart skjerm igjen..Lurer på om det kan ver hovedkortet denne gang..Har måttet skaffe meg et nettverkskort for det innebygde i hovedkortet ikke fungerer.. Hjelp meg Lenke til kommentar
henxp Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 eneste jeg kan befale er i grunn aa ta den til en pc "klinikk" be dem ta en full annalyse, er ikke mye jeg kan si eller gjore (eller noen andre tror jeg) uten aa ha fysisk tilgang til pcen. Lykke til Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei! Har du prøvd clear cmos? Muligens at batteriet på hovedkortet kan være defekt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Siden du nevner at det innebygde nettverkskortet ikke fungerer, ville jeg hentet de nyeste driverne til hovedkortet og oppdatert dem. Hadde noenlunde samme problem med mitt socket 939 MSI kort, og oppgradering av driverne hjalp iallefall meg .. Erik Lenke til kommentar
Kim Gundersen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei Sann! Det er mulig psuen din ødelegger skjermkortet ditt (og før eller siden de andre komponentene). Har vært borti noe av det samme. Byttet skjermkort og så hk. etter en stund samme feil. Byttet psu og skjermkort enda en gang, har virket fint etter det. Lenke til kommentar
Kim Gundersen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Eller du kan prøve med en Bios update først?? Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hei! som jeg sa får jeg ingenting på skjermen så jeg kan ikke update noe..Men jeg har ringt til en service telefon på PS Data og nå ser jeg at problemet var ganske opplagt..ettersom jeg har et geforce 7900gt 256mb skjermkort så holder det ikke akkurat med en strømforsyning på 350w:P Så jeg var ganske dum i dette tilfelle..Har bestilt en strømforsyning på 550w og håper dette vil hjelpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå