Gå til innhold

Xbox 360 flopper fullstendig i Europa også.

Staal

Anbefalte innlegg

wow dette var overasskende  :hmm:

her selger de bort konsollen til  "gi bort" pris nesten og allikevel spytter vi forbrukere dem i trynet.

Dette er ett klart svar fra forbrukerne om at vi vil ha noe innoverende, noe nytt.

Ikke bare resirkulert HW som er slengt sammen i siste liten.

som vi alle vet så er folk i europa veldig rike så dette må jo være ett tegn på at xboxen rett og slett ikke tiltaler oss.

tror jeg i likhet med resten av Europa venter på ps3 og Blue Ray ^^

6769188[/snapback]

Nå synes jeg du tuller og tøyser fælt! :)

Dr Peedee

6769259[/snapback]

hvorfor det?

det er den eneste konklusjonen jeg kommer fram til når jeg ser på salgstall,

at forbrukerne har tatt ett standpunkt, dette sender jo sterke signaler :)

men jeg vil gjerne høre en annen teori på hvorfor xbox's salgstall suger så fælt..

kanskje de venter på at ps3 også kommer ut sånn at de kan sammenligne og da ta ett valg når de har begge foran seg? :hmm: nah.. think not :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ps3 gir oss:

- et åpent OS for første gang på konsoll

- flunkende nytt next gen opt. media, som dessuten er teknisk overlegen   konkurrentene

-motion capabilities i konstrolleren som standard, i likhet med wii (som også er ganske innoverende if i may say so myself)

-Cell Cpu, helt ny og innoverende teknologi, spesialdesignet til mediabruk i motsetning til general purpose prossesorene du finner i pc (og xbox) i dag

+ mye mer som jeg ikke kommer på nå ^^

6769233[/snapback]

Huff, ja det var innoverende... not. Og teknologien i Wiimote og PS3 sin kontroller er ikke akkurat sammenlignbare.

Men dette har vel lite med salgstallene til Xbox 360 å gjøre.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
men derimot, synes du ikke det er merkelig at salget på xbox360 er så labert når de nesten gir bort konsollen her i europa?

hva er dine tanker rundt dette avanore? :hmm:

når ps3 lanseres vil den mest sannsynlig selge mer en ps2 umiddelbart,

noe xbox360 kan se langt etter, til og med i USA  :!:

6769222[/snapback]

MS ligger ikke etter skjema når det gjelder anntall solgte konsoller

Så kalle det en flopp stemmer da vel ikke.

Flopp er vel når forventet salg ikke oppnåes og bare en liten brøkdel blir solgt

Lenke til kommentar
We were all amazed by the fantastic trailers created under the direction of the genious of Kojima showing off the "real" power of the Sony's Playstation 3 upcoming console to the world. One of those trailers even included a quite exciting explanation of what the Cell (which powers the PS3) would be capable of in the past TGS.

However, IGN has now posted new screenshots of this highly anticipated game that show a noticeable tune down in detail, textures and sharpness.

I wonder why that is ?

:w00t:

6769225[/snapback]

ja har sett de screenshotsene som liksom skal være nye, her er det helt klart stor forskjell på hva vi har blitt lovt tidligere.

regner med at dette ikke stemmer, og at de bildene der har nedsatt kvalitet av en eller annen grunn.

helt ærlig så tror jeg det er BS og at grafikken på MGS4 bare blir bedre og bedre etterhvert som kojima-san og co for brukt sinn magic på spillet

kort sagt, ser spillet slikt ut så nekter jeg å kjøpe det

Lenke til kommentar
We were all amazed by the fantastic trailers created under the direction of the genious of Kojima showing off the "real" power of the Sony's Playstation 3 upcoming console to the world. One of those trailers even included a quite exciting explanation of what the Cell (which powers the PS3) would be capable of in the past TGS.

However, IGN has now posted new screenshots of this highly anticipated game that show a noticeable tune down in detail, textures and sharpness.

I wonder why that is ?

6769225[/snapback]

Har du en link?

Lenke til kommentar
Ps3 gir oss:

- flunkende nytt next gen opt. media, som dessuten er teknisk overlegen  konkurrentene

-motion capabilities i konstrolleren som standard, i likhet med wii (som også er ganske innoverende if i may say so myself)

-Cell Cpu, helt ny og innoverende teknologi, spesialdesignet til mediabruk i motsetning til general purpose prossesorene du finner i pc (og xbox) i dag

6769233[/snapback]

Kom ikke Microsoft ut med en sånn sent på nittitallet? Derfor er det ikke så veldig innoverende og heller ikke nytt. Og vær så snill. Ikke sammenlign den kontrolleren med wii sin. Wii sin er innoverende, siden vi ikke har sett maken. PS3-kontrolleren er en blanding av 360kontrolleren med den guide knappen og triggerne(ikke misforstå, har savnet dette på ps2, og vil ta imot dette med åpne armer), Microsoft sin kontroller sent på nittitallet og til slutt dual shock 2, som ikke lenger har noe shock. Uansett det er vel ikke kontrolleren som skal selge ps3.

EDIT: fjernet litt fet skrift som ikke skulle vært der

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Kom ikke Microsoft ut med en sånn sent på nittitallet? Derfor er det ikke så veldig innoverende og heller ikke nytt. Og vær så snill. Ikke sammenlign den kontrolleren med wii sin. Wii sin er innoverende, siden vi ikke har sett maken. PS3-kontrolleren er en blanding av 360kontrolleren med den guide knappen og triggerne(ikke misforstå, har savnet dette på ps2, og vil ta imot dette med åpne armer), Microsoft sin kontroller sent på nittitallet og til slutt dual shock 2, som ikke lenger har noe shock. Uansett det er vel ikke kontrolleren som skal selge ps3.

6769303[/snapback]

Faktisk hadde SNES en kontroller lik PS3 kontrollen i sin tid. Lite kjent, men eksisterte nå.

Lenke til kommentar

I wonder why that is ?

6769225[/snapback]

Har du en link?

6769301[/snapback]

http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/imgs_1.html

Lenke til kommentar
Ps3 gir oss:

- flunkende nytt next gen opt. media, som dessuten er teknisk overlegen  konkurrentene

6769233[/snapback]

Huff, ja det var innoverende... not. Og teknologien i Wiimote og PS3 sin kontroller er ikke akkurat sammenlignbare.

6769279[/snapback]

not?? wtf mener du?

ps3 er den mest innoverende av ALLE konsollene denne runden,

den er også den dyreste som alle sikkert har fått høre ørten ganger

hvis du ikke klarer å se det så må jeg bare le

hvis du mener at wii er så innoverende pga dildo/nunchako greia si så har du virkelig gått fem på markedføringen dems. Derimot så skal jo wii ha masse ekstra features som blir spennende, dette skal de ha kudos for

wii er minst innoverende grafikkmessig,uten tvil

men den er mer innoverende en flopboxen da, det skal de ha.

er det ikke slik at wii får Opera browser til å surfe med?

eller var det kun til DS...

Lenke til kommentar

6769303[/snapback]

Haha! Dagens kommentar

Gratulere :w00t:

Premien kan hentes på ditt nærmeste lokale postkontor

6769313[/snapback]

Ikke for å pirke.. men rediger den der, det var ikke jeg som sa det :p

6769319[/snapback]

Beklager. Den var ikke ment til deg :blush:

Lenke til kommentar
Ps3 gir oss:

- flunkende nytt next gen opt. media, som dessuten er teknisk overlegen   konkurrentene

6769233[/snapback]

6769279[/snapback]

not?? wtf mener du?

hvis du mener at wii er så innoverende pga dildo/nunchako greia si så har du virkelig gått fem på markedføringen dems. Derimot så skal jo wii ha masse ekstra features som blir spennende, dette skal de ha kudos for

6769324[/snapback]

Si meg. Hva er innovativt med bedre grafikk? Det er en gradvis utvikling som skjer hele tiden. Finns ikke innovativt!

Selvfølgelig. Sweet grafikk liker vi. Men ååå så GENIALE sony er som fant på at de kunne lage BEDRE grafikk. Kreative sjeler der ja.

Lenke til kommentar

Si meg. Hva er innovativt med bedre grafikk? Det er en gradvis utvikling som skjer hele tiden. Finns ikke innovativt!

Selvfølgelig. Sweet grafikk liker vi. Men ååå så GENIALE sony er som fant på at de kunne lage BEDRE grafikk. Kreative sjeler der ja.

6769357[/snapback]

Mulig han ikke vet hva ordet betyr..

Lenke til kommentar

6769279[/snapback]

Jau, det synest eg dei er. Eg skal vere einig i Wiimote både er meir nyskapande, og truleg vil vere betre på heile den bevegelsesdeteksjonsgreia, men PS3-kontrollaren der ikkje so verst ut den heller. Fann ei lita samanlikning her:

Controller showdown: PlayStation 3 vs Wii

Samanlikna med XBox 360, synest eg PS3 har meir som er nytt og spennande. Om det er verdt den høgare prisen får vere ein annan diskusjon. :)

Uansett, la oss ikkje skli lenger off-topic no.

Kay

Lenke til kommentar
Ps3 gir oss:

6769233[/snapback]

6769279[/snapback]

not?? wtf mener du?

6769324[/snapback]

6769357[/snapback]

hva er innovativt med bedre grafikk mon tro? :hmm::hmm::hmm:

dette blir nesten latterlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...