Torjus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, etter jeg oppdaterete windows så fikk jeg 3 mapper på D: disken som heter: "45de1676e4db669d8152d9528" osv. Med samme innholdet i hver mappe: \sp1\update\spcustom.dll og \sp1\update\update.exe Kan jeg bare slette disse 3 mappene som har innholdet over i seg? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Regner med at det bør gå greit, kan dog ikke garantere deg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Noen som kan garantere at jeg kan slette dem? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg søkte på google.com etter "spcustom.dll" og fikk opp en del ting blant annet hvor folk spør om de kan slette disse, men det ser ut som det ikke går å slette. Det er så sent nå at jeg er ikke helt i stand til å utforske mer. Du får nå søke mer så finner du kanskje svaret Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Vanligvis skal disse mappene forsvinne av seg selv. Du kan trygt slette de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå