beji Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Heisann, har kjøpt meg nytt skjermkort (Msi 7600GS) Problemet er at jeg ikke klarer å innstallere siste driver som ligger på www.nvidia.com får beskjed om at "driveren" ikke kjenner igjen noen filer og kan ikke innstalleres. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse dette problemet?? Endret 29. august 2006 av beji Lenke til kommentar
Håkon03 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Er det agp? i så fall følger det med drivere på cd en ( mest sansynlig Beta drivere), det gjorde det med mitt Clud 3D kort. Versjonen er .............93 Husk å avinstaller gamle drivere! selv om du hadde Gforce fra før Ser at det er Pci E, men kan funke Endret 29. august 2006 av Håkon03 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 Her kan du laste ned Har samme kort og fikk ikke installere siste fra nvidia.com, men fikk lagt inn fra GURU Men problemet mitt nå er at jeg får se film/serier på tv bare hvis jeg avinstallerer driveren til skjermkortet. Men å kjøre uten skjermdrivere er jo ikke et alternativ. Har nå lastet ned mange forskjellige driver versjoner så skal jeg se om noen av de virker. fikk bilde ved å endre til Pal-g Endret 30. august 2006 av halnes1 Lenke til kommentar
beji Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 heisann, jeg fikk løst mitt problem med å laste ned drivere ifra asus sin side. etter d har d funket som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå