Mawk Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nå har det seg slik at noen guttebasser har laget en liten koseside for våre lokale WoW spillere, men tanken var større. Dermed trenger vi din hjelp til å få opp aktiviteten på bortevekke.com Jeg håper det høye råd ikke ser på dette som konkuranse, vi vil gjerne bare ha en liten gjeng samlet på forumet. =) Mvh. TomArne Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Virker som et greit tiltak, men du tror ikke det et litt for "smalt", med tanke på at det tydeligvis er et norsk forum og norge er et lite land i WoW sammenheng? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 http://wownorge.net/ ..har vært oppe lenge. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) personlig syns jeg wow portalen virker som en langt bedre side en wow norge. sier bare att de har alt for stenge moderatorer på wownorge som genrelt er lite med i diskusjonene og bare stenger tråder. svarer lite høfflig også. tok en titt på wow portalen virket som folk snakket bra sammen så får nok lage meg en bruker der og sjekke forholdene. keep up the good work. Endret 30. august 2006 av neoman Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Synes forumet så bra og oversiktlig ut. Har hvertfall registert meg. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Synes det så ut som en fine side jeg skal ta en titt registrer meg sikkert. EDIT# registrert Endret 30. august 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er registrert nå Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 lagde meg nettopp en bruker noe så organisert syns det virker som en side med godt potensiale. Lenke til kommentar
Mawk Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Takk for svar alle sammen! Poenget var å samle de norske WoW-spillere under et forum, og holde vekk engelsk språkbruk. Vi har efarene moderatorer, som hver har sine kunnskaper om forskjellige ting innen WoW. Vi håper da at flere vil registrere seg og bygge opp et lite WoW-samfunn, basert på vennlighet. ^-^ Kozkozkoz! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 vel jeg har registrert meg og syns diskjusjonen var kjmpe bra. skal fortelle venna mine om siden også. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fine svar dere skriver. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Registert og postet nå. Ser ut som et fint, oversiktlig forum =) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Går ikke dette som reklame? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Går ikke dette som reklame? 6783136[/snapback] Det medfører riktighet, og tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg