kjaa Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 IE vil ikke åpne. Hva kan feilen være? <!doctype html public "-//W3C//DTD HTML 4.0 //EN"> <html> <head> <title>Title here!</title> </head> <body> <?php //skaper forbindelse til databasen. mysql_connect("localhost","malka","libris") or die(mysql_error()); mysql_select_db("mindb") or die (mysql_error()); //Lager en forespørsel i tabellen min_tabell. $medlem = mysql_query("SELECT * FROM min_tabel) or die(mysql_error()); //Utskriv de fundne data i en tabel. print "<table border = 1>"; //HER KOMMER FEILMELDING. PARSE ERROR: UNEXPECTED T_STRING IN C:\PROGRAM FILES(X86)\EASYPHP-8\WWW\MALKA\MINDB.PHP ON LINE 17 while ($row = mysql_fetch_array($medlem()) { print "<tr><td>" .$row["medlemID"]."</td>"]. <td>".$row["navn"]."</td> <td>".$row["email"]."</td></tr>; } print "</table>"; ?> </body> </html> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Bytt ut denne: print "<tr><td>" .$row["medlemID"]."</td>"]. <td>".$row["navn"]."</td> <td>".$row["email"]."</td></tr>; Med denne: print "<tr><td>".$row['medlemID']."</td><td>".$row['navn']."</td><td>".$row['email']."</td></tr>"; Hvorfor har du () på slutten av $medlem her? while ($row = mysql_fetch_array($medlem()) { Tips: ikke legg ut kode med både brukernavn og passord på et offentlig forum. Tips2: Du har lagt ut koden din på en utrolig kronglete måte. Legg til skikkelige linjeskift (sjekk forhåndsvisninga før du poster). Endret 29. august 2006 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Mener denne skal fungere: <!doctype html public "-//W3C//DTD HTML 4.0 //EN"> <html> <head> <title>Title here!</title> </head> <body> <?php //skaper forbindelse til databasen. mysql_connect('localhost','malka','libris') or die(mysql_error()); mysql_select_db('mindb') or die(mysql_error()); //Lager en forespørsel i tabellen min_tabell. $medlem = mysql_query('SELECT * FROM min_tabel') or die(mysql_error()); //Utskriv de fundne data i en tabel. print "<table border='1'>"; //HER KOMMER FEILMELDING. PARSE ERROR: UNEXPECTED T_STRING IN C:\PROGRAM FILES(X86)\EASYPHP-8\WWW\MALKA\MINDB.PHP ON LINE 17 while ($row = mysql_fetch_array($medlem)) { print '<tr> <td>' . $row['medlemID'] . '</td> <td>' . $row['navn'] . '</td> <td>' . $row['email'] . '</td> </tr>'; } print '</table>'; ?> </body> </html> Jeg håper for Guds skyld at koden er formatert på denne måten når du programmerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå