Kenny-boy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, skal begynne på særemne neste uke og har da veldig lyst til å filme, men jeg greier ikke å finne på noe å lage film om som har relasjon med norskfaget. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan filme? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du kan jo filme vakker norsk natur Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Du kan jo filme vakker norsk natur 6766824[/snapback] Hehe, tror ikke det blir så bra karakter da men. Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du kan ha tema: Norsk språks utvikling: Illustrert gjennom rekonstruksjoner av norske filmer fra ulike tiår. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Du kan "filme" og intervjue norske kjemper innen norsk litteratur. Edit: Husk at du har en maks-tid å fremføringen. Det var noen som hadde laget film og gikk jævli over tiden og fikk -1 karakter pga. det Endret 9. september 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg lurer også på dette, men jeg vil da gjerne ha om noe som interesserer meg. Og intervjue forfatterer er ikke nr.1 på listen, for og si det slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du kan jo alltids lage en film om "Ungdom og lesevaner". Hva de leser og hvofor. Da kan man interjuve elever og lærere. Man kan også ta seg en tur på biblioteket og snakke med bibliotekarer om hvem det er som låner bøker. Mulighetene er mange. Hvordan lesevanene har forandret seg fra gamle dager kan også taes med. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg valgte å lage en film om Ivo Caprino. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da er det vel bare å intervjue fyren, da. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du kan også filmatisere norske bøker/romaner. Kjenner en som gjorde det, ble dritbra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Synd at han har valgt emne da. Hvis ikke kunne det som sagt bli meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå