LiamH Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Kan noen her inne gi meg en god oppskrift på hvordan jeg får best mulig overganger i lakken når jeg skal lakkere mindre områder på en bil (metallic lakk)? Lakkerer man over det pussede og grunnede området og i tillegg litt over den gamle lakken som omringer den nye lakken eller skal man legge grunning over det pussede området og litt over den gamle lakken rundt og så lakk/klarlakk, for å få en overgang? Eller er det en annen metode? Hvordan er det med rubbing og polering? Fikk tips om å rubbe vekk skøytene og så polere. Er det en god måte å skjule overgangene på? Hvis ja, hvordan legges lakk og grunning på først, med tanke på skøytene og mengden av lakk? Finnes det en side på nettet med fremgangsmåte (gjerne med bilder)? Lurer også på hvordan man får "appelsinhud" i lakken og hvordan man unngår man dette? Trenger virkelig gode og erfarne råd på disse spørsmålene! Vil så gjerne lære meg å beherske lakkering! Endret 29. august 2006 av LiamH Lenke til kommentar
steeler Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Se augustutgaven av Max Power, s. 58-59... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå